حوادث و رویداد

قوانین جدید و ترافیک برای افراد غایب و غایبان که در خارج از کشور زندگی می کنند



قوانین جدید و ترافیک برای افراد غایب و غایبان که در خارج از کشور زندگی می کنند

رئیس سازمان خدمات عمومی نیروی انتظامی در مورد امکانات سازمان خدمات عمومی آژانس ملی مبارزه با فساد (ناجا) برای جابجایی افراد غایب و غایب در خارج از کشور توضیح داد.

به گزارش دنیای 77 ، سردار تقی مهری اظهار داشت: با توجه به شیوع گسترده و در سراسر جهان كرونا ، كسانی كه دارای معافیت تحصیلی در خارج از كشور هستند ، ممكن است به طور موقت یا خارج از كشور اقامت داشته باشند و به دلیل لغو پروازها و قرنطینه های خارجی. اگر در برخی کشورها با مشکل روبرو هستند ، از امکاناتی که توسط ستاد کل ارتش فراهم شده توسط سازمان خدمات عمومی ناجا بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: غایبی که بیش از سه سال در خارج از کشور زندگی می کند و طبق قوانین راهنمایی و رانندگی ایرانیانی که در خارج از کشور زندگی می کنند ، طی دو ماه گذشته سالی دو بار از ترافیک استفاده کرده و هم اکنون نیز حضور دارد. آنها بیش از سه ماه در کشور بوده اند و می توانند پس از بهبود وضعیت بدون نگرانی ، کشور را ترک کنند.

رئیس سازمان خدمات عمومی ناجا اظهار داشت: همچنین طبق آخرین تصمیم ستاد کل ارتش ، کلیه افراد غایب که در خارج از کشور زندگی می کنند و کمتر از سه سال زندگی می کنند به دلیل شیوع بیماری عروق کرونا ویروس می توانند یک بار جابجا شوند. “” اخذ مجوز راهنمایی و رانندگی و خروج از کشور بدون هیچ گونه نگرانی با تأیید وزارت امور خارجه.

به گزارش وب سایت خبری پلیس ، وی اظهار داشت: “هرکسی که با مجوز سازمان خدمات عمومی ناجا وارد دانشگاه های خارجی می شود و برای دیدار با خانواده خود وارد کشور می شود و به دلیل شیوع تاج و لغو پرواز ، شرایط بازگشت را دارد.” آخرین بار محدودیت ها برداشته شد و افراد شرکت کننده می توانند پس از بهبود شرایط به کشور محل تحصیل خود برگردند.

این مقام ارشد پلیس گفت: “افرادی که نتوانسته اند با اجازه موقت تفریحی ، علمی و غیره از کشور خارج شوند و نتوانسته اند به موقع به کشور برگردند ، وثیقه دریافت نمی کنند و در صورت وضع آزاد می شوند. بهبود محدودیت های پرواز را می توان به کشور بازگرداند.

رئیس سازمان خدمات عمومی نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: برای کسب اطلاعات بیشتر ، ذینفعان و خانواده های آنان می توانند با پایگاه اطلاع رسانی سازمان به آدرس های www.vazifeh.police.ir ، شماره تلفن گویا 096480 یا کانال سازمان در پیام رسان سروش تماس بگیرند. sarbazvazifeh @ با جدیدترین اخبار به روز شوید.

انتهای پیام


انتشارات سایت مطابق با سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به انتشار خبر می نماید، به همین دلیل مسوولیت این نوشته از سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و دنیای 77 هیچ مسوولیتی در قبال انتشارات سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا