استانی

ساماندهی سرپرستی استان های روزنامه های سراسری، از برنامه های جامع معاونت مطبوعات است

ساماندهی سرپرستی استان های روزنامه های سراسری، از برنامه های جامع معاونت مطبوعات است

براساس اخبار آنلاین از لرستان ، “کیانوش ساوری” اظهار داشت: “طیف گسترده ای از برنامه های معاونان مطبوعاتی ؛ سازماندهی روزنامه ها و سرپرستان ملی در استان ها ، برای این منظور به طور تصادفی در ادارات و مجموعه های استان نظارت می کنند.

وی گفت: هدف از این بازرسی ها نظارت بر روزنامه های ملی فعال و غیرفعال در استان است که به نوبه خود ، حمایت مادی و معنوی از جانب معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد در لرستان انجام می دهند. بازدید و بازرسی می شوند.

ساوری گفت: “طبق قانون و دستورالعمل های ارسال شده توسط مطبوعات ، روزنامه هایی که دفتر ندارند و کمتر از 50 نسخه از روزنامه را توزیع می کنند ، برای تبلیغات دولتی واجد شرایط نیستند و از این حمایت محروم می شوند.”

رئیس آژانس خبری و مطبوعات لرستان عنوان کرد: یکی از اقدامات غیرفعال کردن برنامه جامع برای ساماندهی روزنامه ها در سراسر کشور در استان است که شرایط مورد نیاز هیچ فعالیتی را برآورده نمی کند ، فقط تلاش می کند تا تبلیغات دولتی دریافت کند.

سوری گفت: “ما سعی داریم مجوزهای نشر ملی را که در استان فعال نیستند ابطال کنیم و شرایط دریافت تبلیغات دولتی را برآورده نکنیم.”

رئیس خبرگزاری صدا و سیمای لرستان گفت: هدف و برنامه دیگر ایجاد اشتغال در رسانه و حمایت از روزنامه نگاران فعال در این زمینه ، میزان کار ، مواد تولیدی استانی ، تولید محتوا و روزنامه نگاران فعال آنها … فعالیت های بی وقفه ، شناسایی و برای پشتیبانی به معاون مطبوعات معرفی کنید.

سوری اظهار داشت: در سطح ملی افراد برای دریافت تبلیغات دولتی تولید شده در استان برای محتوا ، اخبار و غیره معرفی می شوند و برای محرومیت از آنها ، ایجاد شغل ، جذب سرمایه گذار ، جذب گردشگر و غیره کمک می کنند. توسعه فعالیت های استان توسعه یابد

وی اظهار داشت: افرادی که می خواهند با فشار و مسدود کردن قانون از دفتر واحد مطبوعات استفاده کنند ، قانون را اجرا می کنند و در راه تخلف ایستاده اند.

48

دکمه بازگشت به بالا