حوادث و رویداد

جزییات ارتقاء رعایت شیوه نامه های بهداشتی در متروی تهران

جزییات ارتقاء رعایت شیوه نامه های بهداشتی در متروی تهران

رئیس سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران به تشریح جزئیات اقدامات شهرداری تهران برای ارتقای کیفیت بهداشت و درمان در مترو پرداخت.

به گزارش دنیای 77، نصیری در هشتاد و پنجمین جلسه ستاد مبارزه با کرونا استان تهران با تشریح اقدامات شهرداری تهران برای ارتقای ایمنی و نظارت بر اقدامات بهداشتی در مترو تهران گفت: جلسه اضطراری روز پنجشنبه 19 بهمن ماه برگزار شد. در آن، فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران به همراه معاونت فناوری اطلاعات مدیریت بحران شهرداری، اتصال سامانه فروش بلیت مترو به سامانه «ایران من» را پیگیری و در این راستا قول اجرایی داده شد. راهکار اجرایی برای اتصال سیستم تا سه روز آینده. فروش بلیت در سامانه «ایران من».

وی افزود: علاوه بر سامانه فروش بلیت، پیگیر موضوع صدور بلیت کارتی هستیم تا فرد دیگری نتواند تنها با کارت های فرابورس آن فرد از این کارت ها استفاده کند. پس از تحقق این امر، زیرساخت های بسیار خوبی برای اجرای مصوبه ستاد ملی کرونا فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر از نظر فنی کار برای نصب فیلتر هوا در قطارهای مترو در شرایط مختلف در حال انجام است. در قطار قدیمی که امکان بازکردن پنجره ها وجود داشت، تهویه هوا با بازکردن چندین پنجره از هر واگن انجام می شد. همچنین راه های خروجی زیر صندلی های واگن قطار باز شده و تمامی سیستم های تهویه مطبوع قطار در حال کار هستند، بنابراین شاهد پیشرفت خوبی در این زمینه بوده ایم.

وی تاکید کرد: از 26 بهمن ماه هفت تیم اجرایی در دو شیفت از ایستگاه و میدان داخل قطار بازدید کردند. در سه روز اول ماسک به صورت رایگان توزیع شد، اما در حال حاضر بسته است، اما ماسک در ایستگاه های مترو به فروش می رسد.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا