عمومی

جریمه 75 میلیاردی برای سوءاستفاده کنندگان از کرونا

جریمه 75 میلیاردی برای سوءاستفاده کنندگان از کرونا

یاسر رییگانی با اشاره به اینکه تاکنون 545 پرونده حاملگی نقض برنامه های بهداشتی و درمانی بیماری عروق کرونا ویروس قلب صورت گرفته است ، اظهار داشت: دولت به دلیل نقض مقررات میلیارد ها ریال جریمه شده است.

سخنگوی آژانس پناهندگان صبح امروز در کنفرانس مطبوعاتی خود درباره آمار و اثربخشی محکومیت های دولتی توضیح داد: از اول فروردین تا تیرماه 1355 ، 2655 پرونده در کالاها و خدمات ، بهداشت و درمان و پزشکی و قاچاق کالا و ارز تشکیل شده است. آموخته می شود که 119.914 پرونده محکوم شده اند و به متخلفین 16000 میلیارد ریال جریمه شده اند.

وی اضافه کرد: در همین زمان 94.1.7 پرونده تشکیل شده و به مجازات اعدام ارجاع شده است که از این تعداد 61 هزار و 616 پرونده اعدام شده و عاملان آن به دولت 7777 میلیارد میلیارد پوند و 226 میلیارد تومان پرداخت کرده اند. آنها شاکی خصوصی شدند و به تومان پرداخت کردند.

وی با توجه به آمار و عملکرد سازمانهای محکوم در زمینه سلامت مرتبط با بیماری انسداد قلب و عروق ، گفت: در برنامه نظارت بر سلامت 65 هزار و 545 پرونده ایجاد شده است که برای آن 54040 پرونده محکوم شده و متخلفان نیز توسط دولت 1 میلیارد میلیارد ریال جریمه شده اند. محکوم شده است

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی ادامه داد: در برنامه نظارت بر سلامت ، 6 هزار و 636 هزار ماسک ، 5 هزار و 538 هزار لیتر الکل و ضد عفونی کننده ، 75 هزار و 461 هزار جفت دستکش و 68 هزار لباس بیمارستانی شناسایی شده است که بیشتر آنها متعلق به استان تهران است. ، قم ، آذربایجان غربی و ایران.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی محکوم علیه برای افزایش هزینه تخلفات و جلوگیری از تکرار تخلفات ، اظهار داشت: “در نتیجه پیشنهاد و پیگیری وزیر دادگستری ، اصلاح ماده 26 قانون مجازات اسلامی در اردیبهشت سال 1999 تصویب شد.” کابینه همچنین 59 جرم تبرئه شده را برای به روزرسانی و تأیید در اواخر هفته جاری مطرح کرد.

ریگانی با اشاره به تعدادی از قوانینی که در این به روزرسانی در 59 عنوان تخلف اصلاح می شود ، گفت: کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی که مربوط به تجزیه سیستم اقتصادی مصوب سال 1990 ، مجازات مجازات در سال 1996 و مجازات تخلف در برابر قانون و هنجارهای قانونی است ، نیز اصلاح شد.

سخنگوی سازمان بازنشستگان با اشاره به نظارت بر بخش خودرو اظهار داشت: “وزیر سکوت در بخش خودرو اعلام کرده است که امسال 1 میلیون و 28،000 خودرو توزیع می شود و ما درخواست می کنیم این توزیع ها مناسب و فصلی و تا پایان تیرماه انجام شود. سوم ، 400000 اتومبیل در بازار توزیع می شود ، گویا تعداد خودروهای توزیع شده تاکنون از زیر 18000 رفته است.

وی گفت: “در مورد خودرو ، ما بین بازار و کارخانه 60 تا 18 درصد قیمت را بالا می بریم و امیدواریم که تحویل به موقع این مشکل را برطرف کند.”

سخنگوی انجمن بازنشستگان نظارت بر مسکن افزود: ما با توجه به اینکه قانون مشخصی برای مقابله با تخلفات مسکن نداریم ، واقعاً در مذاکره در مورد رانت و فروش بسته ایم. از “سقف قیمت” برای باز کردن دست سازمان مجازات استقبال کنید.

دکمه بازگشت به بالا