عمومی

تبلیغات محتوای اسلامی از شکل سنتی به شکل مدرن ارتقا یابد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

تبلیغات محتوای اسلامی از شکل سنتی به شکل مدرن ارتقا یابد - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار حجت آنلاین اسلام مسلم سید محمدعلی الهاشم شب گذشته در دیدار با مدیران اداره کل تبلیغات در آذربایجان شرقی در تبریز اظهار داشت: رهبری ترسیم می شود.

وی سپس تأکید کرد که وظیفه سازمان تبلیغاتی موافقت با بیانیه گام دوم انقلاب است و افزود: فکر می کنم این ادعا دست کم گرفته شده است.

امام جمعه تبریز روز جمعه با اشاره به اهمیت فضای مجازی در شرایط فعلی گفت: سازمان های تبلیغات اسلامی و سایر گروه های فرهنگی باید فضای مجازی را جدی بگیرند.

وی ادامه داد: تبلیغات باید از یک شکل سنتی به مدرن تبدیل شود ، زیرا امروز ما می توانیم به بهترین شکل موضوعات اسلامی و فرهنگ اسلامی را از طریق هنر بیان کنیم. امروز وظیفه ما انتقال کارمان از طریق هنر و فیلم ، شعر و تئاتر است

الهاشم با استناد به قابلیت های فضای مجازی ، گفت: ما باید روش های جدیدی را در این زمینه ارائه دهیم. برای جوانسازی سازمانهای تحت اداره كل تبلیغات اسلامی استان نیز تلاش می شود.

الهاشم افزود: فرهنگ استفاده از توان جوانان باید در جامعه امروز باشد و در کنار افراد باتجربه ، همه باید در دسته های مختلف و در مراقبت از سالمندان مورد استفاده قرار گیرد.

امام جمعه تبریز همچنین گفت: “امید سازمان تبلیغات اسلامی بیشتر شده و حجت نیز مورد توجه قرار گرفته است.” اسلام مسلمان شعبانی شخصیت های فرهنگی هستند. امیدواریم که این فعالیتها نسبت به گذشته مؤثر واقع شود.

الهاشم با اشاره به نقش مؤثر نمایندگی مسئولیت دینی: “هیئت های حسینی پتانسیل های زیادی برای جمهوری اسلامی و اسلام دارند و باید تقویت شوند. این امر نیاز به ارتباط مؤثر و نزدیک دارد.”

دکمه بازگشت به بالا