ورزش

تانک روس، ترقه ایرانی! – دنیای 77

تانک روس، ترقه ایرانی! - دنیای 77

درخشش آلکنو در مربیگری والیبال با بدن عظیم او ترکیب شد و نام مستعار “تانک روسی” را به او داد. تانکی که به نظر می رسید می تواند قفل والیبال ایران را باز کرده و تیم را برای اولین بار روی سکوی المپیک ببرد ، اما این تانک روسی به طرز عجیبی با ورود به ایران به یک “ترقه” امن تبدیل شد!

به گزارش رسانه دنیای 77 شرقی وی نوشت: “تیم ملی والیبال ایران کار خود را در بازی های المپیک به پایان رسانده و با نتایج غیرمنتظره به دور بعد صعود نکرده است. ایران با بدترین سناریو در گروه چهارم قرار دارد تا به مقام سوم برسد: در این گروه با به استثنای لهستان و ایتالیا ، ایران هیچ رقیب جدی برای تیم ملی والیبال نداشت ، اما دو شکست عجیب مقابل کانادا و ژاپن و یک شکست مقابل ایتالیا داشت. و عملکرد بهتر از تیم ملی والیبال ایران با ونزوئلا. حضور ولادیمیر آلکنو مربی که با تیم ملی ایران در تهران و خارج از آن بازی می کرد نیز به پایان رسید. او که به توکیو رفت ، به همکاری خود با فدراسیون والیبال ایران پایان داد و مستقیم به روسیه رفت.

صحبت های زیادی درباره عملکرد آلکنو در تیم عراق مطرح شده است ، اما رکوردی که این مربی قبل از حضورش در ایران به ثبت رسانده بود ، شانس کمی به منتقدان داد. آلکنو تنها سه بار به عنوان سرمربی به المپیک رفت و با روسیه طلا و برنز کسب کرد. چهارمین حضور او در المپیک با تیم ملی ایران می تواند برای هر دو تیم اتفاق خوبی باشد. او آنقدر جام در مربیگری خود کسب کرده است که نمی توان او را مورد انتقاد قرار داد. درخشش آلکنو در مربیگری والیبال با بدن عظیم او ترکیب شد و نام مستعار “تانک روسی” را به او داد. تانکی که به نظر می رسید می تواند قفل والیبال ایران را باز کرده و تیم را برای اولین بار روی سکوی المپیک ببرد ، اما این تانک روسی به طرز عجیبی با ورود به ایران به یک “ترقه” امن تبدیل شد!

او ابتدا به همراه تیم ملی ایران به بازیهای لیگ ملی والیبال رفت تا به قول خودش به ترکیب اصلی بازی های المپیک برسد. تانک های روسی باید تجربه کافی داشته باشند تا مطمئن شوند با “شارلاتان” اشتباه نکرده اند! ولادیمیر وقتی در یک کنفرانس خبری در ایران شرکت کرد ، گفت که فقط به مدال “چارلتون” قول داده و نمی خواهد چارلتون باشد. آلسنو چارلتون نبود ، اما در بازی لیگ ملت های والیبال نشان داد که حداقل مربی بزرگی نیست. ایران در چارچوب بازیهای لیگ ملتها 15 بازی با ولادیمیر راس در شهر ریمینی ایتالیا انجام داد که آنها در دو سوم مسابقه جنجالی به راحتی شکست خوردند! 10 شکست در 15 بازی هواداران والیبال ایران از “تانک های روسی” انتظار ندارند. این رکورد با ثبت هشت شکست متوالی مقابل تیم ملی ایران بیشتر شکست خورد که اصلی ترین آنها شکست مقابل تیم انتهایی لیگ ملت ها بود! با این حال ، آلکنو با والیبال ایران از بین 16 تیم در جام ملت ها دوازدهم است ، بنابراین کار زیادی انجام نداد. البته در بازگشت به ایران گفت که به دنبال یک گل دیگر در جام ملت ها است و به س questionsالاتی که در مورد این مسابقات در ذهن داشت رسید.

سوالاتی که آلکنو پرسید مربوط به شناخت تیم اصلی المپیک بود. از طرفی او امیدوار بود اشتباهات تیم ملی را تصحیح کند. داستان عجیب و جنجالی فرهاد گامی در تیم ملی والیبال ایران به این ترتیب شکل گرفت؛ جنجالی که نه تنها توجه تیم ملی را مختل کرد ، بلکه باعث ایجاد حواشی در تیم شد ، اما در نهایت آلکنو با حمله به فرهاد گمی گفت که او صد در صد احترام قائل نیست و نمی تواند برای من تصمیمی بگیرد. . بحث آلکنو در مورد تیم اصلی تیم ملی ایران از یک سو و جدول گروهی مناسب ایران در بازی های المپیک از سوی دیگر ، این امید را ایجاد کرد که والیبال ایران واقعاً بتواند با این تانک های روسی سر و صدا ایجاد کند و به سکوی المپیک برود. در المپیک ، به استثنای بازی با لهستان ، مشخص شد که آلکنو به اندازه خودش در تصمیم گیری برای ایران خوب نیست. “پنج بازی و سه شکست برای خروج زودهنگام والیبال ایران از توکیو رای داده شده است ، به طوری که رکورد این” تانک روسی “پس از 13 شکست پس از 20 بازی و تنها هفت برد برای ایران” کراکر “بیشتر نیست. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا