حوادث و رویداد

افزایش سقف جریمه توقیف خودروها/ جریمه‌های رانندگی به چه حسابی واریز می‌شود

افزایش سقف جریمه توقیف خودروها/ جریمه‌های رانندگی به چه حسابی واریز می‌شود

رهو ناجا جریمه های جاسوسی رئیس پلیس ، وضعیت سفر در کشور و غیره را تشریح کرد و اعلام کرد از آن زمان رانندگان بیش از سی میلیون جریمه توقیف شده اند و خودروهایی که بیش از یک میلیون تومان تخلف داشته باشند مشمول بازداشت آنها نمی شوند.

به گزارش دنیای 77 ، سردار سید کمال هادیانفر ضمن حضور در 19 مرکز سردار 1 به خبرنگاران گفت: پلیس همیشه با مردم در ارتباط است و 19 مرکز یکی از مراکزی است که به همین منظور راه اندازی شده است. ما بارها از این مراکز بازدید کرده و به س people’sالات مردم پاسخ داده ایم. در زمینه شیوع تاج ، این ارتباط از طریق تلفن برقرار شد و ما ارتباط مستقیم با مردم برقرار کردیم.

وی در مورد مسائل ارتباطی اکثر مردم گفت: این یکی از موارد زیادی در بحث ترافیک بود و متأسفانه علی رغم ارائه اطلاعات ، هنوز برخی افراد از آن بی اطلاع هستند. صحبت از اداره مدارس ، جرایم عروقی و غیره بود.

هادیان فر با اشاره به اینکه در چند تماس از پلیس راهور قدردانی شد ، افزود: طبق آخرین نظرسنجی که به ما گفتند رضایت مردم از پلیس 80 درصد بود و ما از مردم برای درک وضعیت پلیس و افسران ما تشکر می کنیم .

رئیس پلیس راه ناجا در مورد ترافیک بین شهری نیز گفت: “ترافیک محدود به شهرهای آبی تا آبی و زرد به زرد نیست و فقط افرادی که به شهرهای نارنجی و قرمز و از کمربند یا کمربند سفر می کنند مراقب هستند که توسط ما جریمه نشوند. همکاران. “از مسیرهای مشخص شده پیشی بگیرید.

به گفته هادیان فر ، تردد در شب در تمام شهرهای کشور ممنوع است و وسایل نقلیه غیر مجاز از ساعت 9 شب تا 3 بامداد مجاز به تردد نیستند و توسط دوربین ها یا افسران جریمه می شوند.

وی در مورد پرداخت جریمه های رانندگی به ویژه در رابطه با کرونا گفت: در مورد جریمه ها باید بگویم که اولین جریمه ارسالی قابل پرداخت نیست. این مجازات ظرف 72 ساعت بررسی می شود و در صورت تأیید پس از بررسی ، باید جریمه پرداخت شود. در این صورت شماره شناسه و مبلغ قبض نیز اعلام خواهد شد.

رئیس پلیس راهو ناجا با بیان اینکه 40٪ از افسران پلیس راهو فیش حقوقی دارند و 0٪ مجهز به دستگاه های هوشمند سپاهار هستند ، افزود: مشکلی برای ابزار دستی وجود ندارد اما از شهروندان به کرات خواسته شده است که منتظر جریمه شوند. برای آنها پیامک ارسال می شود و آنها با قبض به بانک نمی روند. زیرا پیامک شناسه پرداخت دارد و می توانند از آن برای پرداخت جریمه استفاده کنند.

به گفته هادیان فر ، این سیستم به زودی ادغام می شود و صورت حساب های جریمه حذف می شود.

وی در مورد توقیف وسایل نقلیه با جریمه بیش از یک میلیون تومان گفت: بیش از یک میلیون تومان. ما به سیستم مراجعه کرده ایم و بیش از سی میلیون نفر خودرو جریمه می شوند.

هادیان فر ادامه داد: البته ما دستگیری ها را کاهش داده و اعلام کردیم که آنها با احتیاط و اعمال جریمه ها موضوع را حل می کنند. همچنین ، تعدادی از موارد اجتناب ناپذیر است ، مانند جراحات و یا فوت و وسایل نقلیه با دستور دادگاه و غیره که باید توقیف شوند.

افسر مسئول کلانتری راهو ناجا با بیان اینکه درخواست های متعددی از طرف مالکان و مربیان مدارس برای اداره این مدرسه وجود دارد که به موضوع سرویس سیستم راهو 120 و قطع ارتباط آن نیز پرداخته است ، گفت: سیستم راهو 120 خدمات خود را ارائه می دهد به مردم و آن را قطع نمی کند. بسیاری از خدمات از جمله مدیریت اعتراض ، شماره ، کلاس های آنلاین و … در راهور 120 ارائه می شود. و مراحل احراز هویت در این سیستم به زودی تکمیل می شود. این سایت پربازدیدترین سایت در بین سایتهای پلیس است و بیش از سی میلیون بازدید داریم که ممکن است هر از گاهی به دلیل این تراکم کند شود و این مشکلات به زودی برطرف می شود.

وی در پاسخ به این سال که چگونه جریمه رانندگی پرداخت می شود ، گفت: هرگونه جریمه رانندگی در صورت تخلف در رانندگی یا تاج گذاری به اسناد دولت پرداخت می شود و دولت و سازمان برنامه و بودجه درباره آن تصمیم می گیرند. به طور متوسط ​​، سالانه حدود 4000 میلیارد میلیارد از جریمه ها به خزانه دولت می رود و مستقیماً به پلیس نمی رود. طبق قانون ، هر یک از دستگاه ها بخشی دارند ، به عنوان مثال 60 درصد به وزارت راه و شهرداری ها و حدود 15 درصد به پلیس می رسد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا