استانی

آغاز عملیات تخریب پایه ها و تعریض پل تولیدگران

به گزارش خبرگزاری دنیای 77 از تهران Alyxx واثقی فرماندارقدس این دیدار در بخشی از رفع گره در ترافیک شهر بیت المقدس گفت: شهرقدس در حال رشد و توسعه است و در حال حاضر راه برای انجام این کار این است که متصل به بزرگراه حکیم و از سوی دیگر مسیر فتح و از سوی دیگر محور چیتگر.

وی ادامه داد: بنابراین در ابتدای ورودی و خروجی شهر باید اصلاح استانداردها و باید مردم بدانند که راه عبور امن و آسان برای شهرستان بخشی از هدف دولت است و در واقع در ورودی شهر از سد ایستگاه راه آهن تهران-تبریز با تصادف و ترافیک همراه است.

فرماندارقدس گفت: با توجه به برگزاری جلسات متعدد با شرکت راه آهن این کشور در حال حاضر شاهد تخریب و تعریض پل باستانی تولیدگران این شرکت با تکمیل این طرح شاهد افتتاح یکی از مبادی ورودی شهر و جریان ترافیک و ایمنی عبور و مرور مردم در محله کاووسیه.

او اظهار داشت: با افتتاح فورد تولیدگران به منظور کاهش ترافیک در ضلع شمالی خروجی شهر و همچنین به منظور تسهیل در عبور و مرور با تجربه شهرقدس کمک کند.

بالاترین مقام دولت شهرستان با اشاره به این که یکی از علت ساخت پل پیامبر (ص) بیش از این مانع ایستگاه راه آهن تهران-تبریز به نفع ایمنی عبور و مرور و به نفع مردم از شهر و پایتخت بیان شده است; از این رو تمام نقاط ورودی شهر باید از استانداردهای روز همراه است.

او توضیح داد که این پل تولیدگران ، سولیران و شهدای تولایی مسیر خط راه آهن واقع شده است گفت: بخشی از تعریض و دوباره این پل بیش از تعهدات شرکت راه آهن این کشور در تلاش برای ایجاد این دیوار در زیر پل تولیدگران نابود شده است و ظرف دو هفته آینده تعریض می شود مردم را از نقاط ورودی پل تولیدگران از زیر پل پیامبر (ص) ایمنی بیشتر با کمک خود را.

واثقی دیدم: پس از تعریض پل سولیران با قطار اصلاح rampa ورودی و خروجی آن توسط شهرداری منطقه ۱۸ تهران و همچنین تعریض پل تولایی و اصلاح شده توسط rampa با http به دانش از ترافیک در مبادی ورودی با تغییر پل تقریبا به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

photo_2020-05-12_15-40-08

photo_2020-05-12_15-40-07

photo_2020-05-12_15-40-00

دکمه بازگشت به بالا