ورزش

کی‌روش شوالیه نیست که معجزه کند/ پرسپولیس می‌تواند به صدرنشینی خود ادامه بدهد

هادی مهدوی کیا در گفتگو با دنیای 77

کی روش شوالیه ای نیست که بتواند معجزه کند/پرپولیس می تواند رهبری اش را ادامه دهد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس عملکرد این تیم در لیگ برتر را قابل قبول خواند.

وی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری دنیای 77 با هادی مهدوی کیا گفت: این کلاس ها در سطح خوبی برگزار می شود و با تدریس استاد شایسته ای مانند آقای مهساس این کلاس ها در سطح بسیار بالایی قرار دارند. با وجود مختصر بودن برنامه کلاسی، شرایط خوبی داریم و توانسته ایم از تجربیات ایشان هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی بهره ببریم.

این پیشکسوت فوتبال بر تفاوت دنیای فوتبال و مربیگری تاکید کرد: این دو موضوع دو چیز متفاوت هستند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. با وجود سختی ها و مشکلاتی که در مربیگری وجود دارد، باید اشاره کنم که مربیگری برای من شیرینی خاصی دارد و با عشق و علاقه خاصی به مربیگری ادامه می دهم. در این زمینه تلاشم این است که قدم به قدم پیش بروم و بهترین شرایط را در باشگاه خود (کیا) داشته باشم.

دنیای 77 در خصوص حضور مجدد مربیان خارجی در چرخه مربیگری در لیگ مهدویکیا به خبرنگاران گفت: حضور مربیان خارجی در لیگ های ایران می تواند رقابت مربیان در سطح لیگ را افزایش دهد. در تمام دنیا راه برای ورود مربیان خارجی باز است و ایران هم باید این روال را داشته باشد. حضور مربیان خارجی برای فوتبال ما یک مزیت است زیرا رقابت مستقیم بین مربیان داخلی و خارجی فضای رقابتی خوبی را ایجاد می کند.

هافبک سابق فوتبال درباره وضعیت تیم ملی در جام جهانی و امیدهای ایران برای صعود به دور بعدی جام جهانی تصریح کرد.: کارلوس کی روش در بازگشت تیم ملی را با همان سبک و سیاق مورد انتظار هدایت کرد و این موضوع در اردو و بازی های تدارکاتی اخیر تیم ملی به وضوح مشهود بود. این در حالی است که جام جهانی توقعات را از تیم ملی بالا نخواهد برد. چه کسی شوالیه ای نیست که بخواهد در این زمان معجزه کند. تیم ملی برای موفقیت در جام جهانی به عوامل زیادی نیاز دارد که مهم ترین آنها تجربه بازیکنان است اما این تنها عاملی نیست که تیم ملی به آن نیاز دارد.

536

بازیکن سال های اخیر پرسپولیس درباره وضعیت لیگ برتر و گل محمدی در این فصل اینطور گفت: به نظر من لیگ برتر بهتر از همیشه پیشرفت کرده است. نگاه کلی به تیم ها حکایت از حضور مربیان با کیفیت و بازیکنان خوب دارد که سطح کمی و کیفی لیگ را بالا برده و در این فصل لیگ پویاتری را شاهد بوده ایم. در مورد پرسپولیس هم باید اشاره کنم که این تیم در دو هفته ابتدایی بدون حضور گل محمدی روی نیمکت عملکرد خوبی نداشت اما رفته رفته شرایط این تیم بهتر شده و فصل را دنبال می کنند. رتبه برتر، و این روند خوب ممکن است برای همیشه باقی بماند.

خبرنگار: علی شفیع جم

انتهای پیام





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتایج 1 رای دادن به و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا