استانی

معیشت باشگاه داران ورزشی با ورشکستگی آنها دچار بحران شده است

به گزارش خبرگزاری دنیای 77 از کازوین ؛ عباس علایی مقدم شامگاه یکشنبه در نشستی در ستاد کرونا استان قزوین در فرمانداری قزوین گفت: “باشگاه های بدنسازی و سایر باشگاه های ورزشی در دو سال گذشته آسیب زیادی دیده اند و به کمک جدی نیاز دارند.”

وی افزود: در شرایطی که بسیاری از کلاس ها فعالیت خود را آغاز کرده اند ، اما متأسفانه به این گروه ظلم شده و تأیید ستاد بیشترین محدودیت را برای این گروه ایجاد کرده است ، اما ما همچنان مجری مصوب بودیم.

مدیرکل ورزش و جوانان در قزاقستان

جلسه 3 کرونا

آلای مقدم گفت: ما و همکارانمان شرایط سخت کرونا را درک می کنیم ، اما همه مالکان باشگاه ورشکسته شده اند و معیشت و اقتصاد آنها در خطر است و آنها درخواست کمک و مساعدت می کنند.

وی گفت: هفته گذشته ، مقر کرونا در کشور فعالیت استخرها و باشگاه های بدنسازی را ممنوع کرد و ما اجازه ندادیم سایر باشگاه ها در استان خود در صورت داشتن شرایط مناسب و رعایت پروتکل ، در استان خود فعالیت کنند.

“اگر ما با باشگاه های بدنسازی که تعداد محدودی سالن ورزشی مناسب دارند موافقت کنیم و پروتکل هایی را رعایت کنیم که به نظارت دقیق بهداشت کمک می کند ، آسیب از جان این گروه بیشتر است.”

4444

علای مقدم افزود: قرار بود 30 هزار میلیون تومان به باشگاه داران مصدوم سود داده شود و بانک ها با ریاضت اقتصادی روبرو شده اند و افراد بسیار کمی موفق به دریافت این وام شده اند. از فرماندار محترم می خواهیم که برای راحتی کار ، صادرات لازم را انجام دهد.

وی گفت که با حمایت مسئولان و پیگیری مسائل مالکان باشگاه ، حل مشکلات این گروه فکری ضروری است.

دکمه بازگشت به بالا