عمومی

حاشیه‌ها جلوی پیشرفت تیم را می‌گیرد/ فردا بازی خوبی خواهیم داشت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حاشیه‌ها جلوی پیشرفت تیم را می‌گیرد/ فردا بازی خوبی خواهیم داشت - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گفته میهر ، محمد نواز علی در نشست خبری قبل از بازی با رفسنجان برای انصانی آرزوی سلامتی کرد: “انتظارات ما از بازی هایی که انجام می دهیم و انتظارات ما از بازی های قبلی بیشتر شده است. “و در این سه یا چهار روز ما آموزش های خوبی دیده ایم.

مربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: امیدوارم مردم و هواداران شهر خودرو در این چند بازی مطابق انتظار عملکرد خوبی داشته باشند ، امیدوارم فردا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی افزود: مس رفسنجان نیز هدف بالا و بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشت ، همچنین انگیزه بالایی نیز برای این بازی داریم و امیدوارم فردا با یک بازی خوب سه امتیاز کسب کنیم.

شهرخود مربی تیم فوتبال گفت: “ما به دلیل مصدومیت دو بازیکن روح الله سیف اللهی و حسن جعفری نداریم و اکبر صادقی و فرشاد فرجی فردا به میدان نخواهند رفت.”

نواز با اشاره به آنچه در روزهای اخیر برای شهر خودرو اتفاق افتاده است ، اظهار داشت: متاسفانه هر چقدر در فوتبال ایران مهارت داشته باشید ، حاشیه ها ناخودآگاه ساخته می شوند و این امری طبیعی است ، بنابراین امیدوارم اتفاق خاصی نیفتد و تیم آسیب نبیند .

وی افزود: باید تیم را تقویت کنیم تا نگران مشکلات زمین نباشیم و به اهداف خود برسیم. مطمئناً ، اگر پیروز شویم حاشیه ها را پوشش می دهد و قابل مشاهده نیست ، اگر بخواهیم با حاشیه به زمین برویم چیز خوبی نیست.

وی در پاسخ به س fromال مربی تیم فوتبال شهر خودرو ، بازیکنانی مانند گاسمی نژاد و فرجی در خصوص مشکلی که شاه خودرو با آن روبرو است در تیم هستند ، گفت: به هر حال مشکلی نداریم و کار خود را ادامه خواهیم داد ، آقای رحمتی و آنچه افسران این گروه انجام می دهند

وی افزود: امیدواریم آنچه اتفاق افتاده برای شهر اتومبیل تکرار نشود.

نوازی با بیان اینکه سران تیم از این حواشی آگاه هستند و وظیفه خود را انجام می دهند خاطرنشان کرد: وقتی وارد یک مجموعه و خانواده می شوید ، باید برای حل مشکلات دست به دست هم دهید. رحمتی برای تیم و مجموعه متاسف است و نمی خواهد حاشیه ها تیم را منحرف کنند.

دکمه بازگشت به بالا