عمومی

۶۶۶۰ انشعاب غیرمجاز کردستان تبدیل به مجاز شده‌اند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۶۶۶۰ انشعاب غیرمجاز کردستان تبدیل به مجاز شده‌اند - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

محمد فرهاد در گفت‌وگو با خبرنگار آنلاین اظهار کرد: با هدف جلوگیری از هدررفت آب و تضییع حقوق شرکت و همچنین رعایت عدالت در حقوق شهروندان و با برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی‌های گسترده توسط شرکت آبفا استان، تبدیل انشعابات غیرمجاز به مجاز محقق شده است.

وی افزود: بیشترین تبدیل انشعابات غیرمجاز به مجاز مربوط به شهرستان سنندج با ۳ هزار و یکصد و یازده فقره بوده است و پس از آن شهرستان‌های مریوان و بانه به ترتیب با یک‌هزار و ۵۴۷ فقره و یک‌هزار و ۵۱۰ فقره تبدیل انشعاب غیرمجاز به مجاز بیشترین آمار را در این حوزه داشته‌اند.

وی با بیان اینکه عمده انشعاب‌های غیرمجاز در نواحی منفصل شهری وجود دارد، تصریح کرد: در صورتیکه شهروندان اقدام به تبدیل انشعاب غیرمجاز به مجاز کنند، می‌توان درآمد ناشی از آن را برای ایجاد زیرساخت در نواحی منفصل شهری به کار برد که خدمت بزرگی به مردم این مناطق است.

فرهاد تصریح کرد: استان کردستان ۱.۸ میلیون نفر جمعیت دارد که از این تعداد ۱.۳ میلیون نفر در شهرها و ۵۰۰ هزار نفر در روستاها زندگی می‌کنند و در حال حاضر ۹۹.۹ درصد جمعیت شهری و ۸۰ درصد جمعیت روستایی زیر پوشش خدمات شرکت آبفا در حوزه آب شرب بهداشتی و سالم به صورت پایدار قرار دارند.

دکمه بازگشت به بالا