عمومی

گران‌ترین خانه‌های آسیا در کدام کشورهاست؟

گران‌ترین خانه‌های آسیا در کدام کشورهاست؟

هنگ کنگ گرانترین خانه ها را در آسیا دارد ، یکی از دلایل اصلی آن بازار مسکن بسیار رقابتی است.

به گزارش دنیای 77 ، “دنیای 77” همچنین نوشت: نه تنها آسیا گران ترین خانه در این کشور است ، بلکه هنگ کنگ گرانترین خانه جهان را نیز در اختیار دارد. متوسط ​​قیمت خرید خانه در هنگ کنگ آنقدر زیاد است که اجاره خانه ارزان تر از خرید خانه در این منطقه است. متوسط ​​قیمت خرید یک خانه در این کشور 28570 دلار برای هر متر مربع است.

ژاپن دومین کشور گران قیمت در آسیا است. از نظر تولید ناخالص داخلی ، ژاپن یکی از بزرگترین قدرتهای اقتصادی جهان و سومین اقتصاد بزرگ جهان است. متوسط ​​قیمت هر متر مربع خانه در این کشور 16 هزار و 322 دلار است.

سنگاپور ، به طور رسمی جمهوری سنگاپور ، کشوری است در جزایر مالایا ، پایتخت سنگاپور. سنگاپور در جنوب شبه جزیره مالایا واقع شده است و بزرگترین کشور در جنوب شرقی آسیا است. هر متر مربع با 14373 قیمت متوسط ​​دارد

چین ، به طور رسمی جمهوری خلق چین ، چهارمین کشور مستقل در شرق آسیا است. چین دارای 1.993 میلیارد نفر جمعیت و دومین اقتصاد بزرگ جهان از نظر تولید ناخالص داخلی با متوسط ​​قیمت مسکن در هر متر مربع 11 هزار و 829 نفر است.

هند پنجمین کشور گران قیمت در آسیا است. هند پنجمین اقتصاد بزرگ جهان از نظر تولید ناخالص داخلی است. این کشور به طور متوسط ​​10 هزار و 932 پوند به ازای هر متر مربع قیمت دارد و تایوان دارای گران ترین خانه های آسیا با حدود 23 میلیون نفر جمعیت و متوسط ​​قیمت 10 هزار و 373 مترمربع است.

تایلند در رتبه هفتم این لیست قرار دارد. رتبه هشتم خانه در فیلیپین به طور متوسط ​​5،266 متر مربع است. متوسط ​​قیمت هر متر مربع خانه مسکونی در این کشور 3،952 دلار است.

کشورهای نهم و دهم آسیا با گرانترین خانه ها مالزی و کامبوج هستند که به طور متوسط ​​هر متر مربع به ترتیب 3 ، 44441 و 2913 دلار قیمت دارند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا