حوادث و رویداد

میرلوحی: تعیین اولویت‌های شورای شهر پنجم از سوی مردم انجام شد

میرلوحی: تعیین اولویت‌های شورای شهر پنجم از سوی مردم انجام شد

یکی از اعضای شورای شهر تهران از زنان خواست که مبارزات را جدی بگیرند و به لیست جمهوری رای دهند.

به گزارش دنیای 77 ، محمود میرلوحی ، در چندین کنفرانس انتخابی نامزدهای ریاست جمهوری در جیحون پارا ، گفت: “در شرایط دشوار کرونا ، اعضای شورای شهر تهران در دوره پنجم خود ، تحریم های ترامپ ، تورم و محدودیت های مختلف ، سعی در ایجاد این شهر داشتند. مسئول و صادقانه. مطابق با الزامات انجام می شود. در همین راستا ، وقتی مردم دیدند که در این مدت پروژه ها بسته نشده است ، ایستگاه های مترو به سرعت ساخته شدند و چند سال بعد اتوبوس های جدید وارد خط شدند.

وی ادامه داد: وقتی امکان خرید واگن از چین و سوئیس وجود نداشت ، ما سعی در ساخت قطار ملی داشتیم و به این هدف رسیدیم و امروز قطار ملی داریم. ما سعی کردیم فاصله شمال و جنوب تهران و برنامه های محلی را کاهش دهیم و بودجه کافی برای این برنامه ها در نظر گرفته شد. ما پروژه های شهید راستاگر ، شهید بروجردی و بیشتر پروژه های بسته شده را به اتمام رسانده ایم.

میرلوحی رعایت حرمت و انضباط مالی را از ویژگی های شورای شهر پنجم عنوان کرد و گفت: اولویت های شورای شهر پنجم توسط مردم تعیین شد. در این قانون آمده است که اعضای شورای شهر ماهی دو جلسه دارند ، اما اعضای شورای شهر تهران تمام وقت برای شهر و مردم تهران کار کرده اند.

الهام فخری ، یکی از اعضای شورای شهر تهران ، گفت که کارهای زیادی برای گلخانه ها باید انجام شود. در واشنگتن ، مشکل کرونا از یک آسایشگاه شروع شد ، اما در تهران ، خانه های ما مشکلی نداشتند و شیوع نداشتند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خطاب به مردم تهران گفت: “اگر نمی خواهید باغها را تخریب کنید ، اگر می خواهید اموال مردم به شهر برگردد و برای مردم باقی بماند ، اگر نمی خواهید ، املاک نجومی تشکیل می شود و شهر فروخته نخواهد شد ، جمهوری رای به لیست.

وی زنان را به جدی گرفتن مبارزات انتخاباتی فراخواند و گفت: تنها لیست لیست جمهوری خواهان این تعداد زن و مرد جوان است كه همگی مقدس هستند. انشاالله مردم به این افرادی که مایل به خدمت با صداقت هستند رای خواهند داد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا