عمومی

مسئولان استان بوشهر از نقدهای رسانه‌ها و مطبوعات استقبال کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مسئولان استان بوشهر از نقدهای رسانه‌ها و مطبوعات استقبال کنند - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سعید سعین جارین فر عصر چهارشنبه در مراسم خداحافظی و مقدمه مدیر مسئول خبرهای دانشجویی دنیای 77 بوشهر گفت: “رسانه ها نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری در جامعه دارند و ارتباط م effectiveثری بین مردم و مسئولان برقرار می کنند.” به گزارش خبرنگار آنلاین ، آژانس

وی رسانه ها را یکی از مهمترین ماموریت ها و مأموریت های نقد منصفانه عنوان کرد و گفت: نگرش برخی مدیران نسبت به نقش رسانه ها که آنها را به عنوان یک خبرنامه در نظر می گیرند ، باید تغییر کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر از مسئولان خواست از انتقاد منصفانه حمایت کنند و افزود: حمایت از انتقاد منصفانه به حل مشکلات و افزایش اعتماد عمومی کمک می کند.

وی با بیان اینکه بسیاری از صاحب نظران در مطبوعات و رسانه ها آن را چهارمین رکن دموکراسی می دانند ، اظهار کرد: انتقاد از رسانه ها راهی برای پیشرفت و کلید عملکرد مسئولان است.

جرینفر با اشاره به اینکه رسانه ها برای پیاده سازی م goalsثر اهداف و مقاصد خود باید بر موقعیت مهم خود تمرکز کنند ، افزود: روزنامه نگاران نقش مهمی و م effectiveثر در تقویت روحیه جامعه دارند و نباید به این موقعیت آسیبی وارد شود.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به نقش و کارکردهای مهم جهاد دانشگاهی گفت: تقویت و حمایت از جهاد دانشگاهی و برنامه ریزی دانشگاه ها باید در اولویت باشد ، زیرا زیرساخت های توسعه به این حوزه مربوط می شود.

وی بر لزوم تعامل و هماهنگی بین دانشگاه و مرکز علم و فناوری برای حل مشکلات جامعه تاکید کرد و بر همکاری دانشگاه و مرکز علم و فناوری تاکید کرد.

ترویج فرهنگ امید در جامعه

سرپرست جهاددانشگاهی استان بوشهر نیز در این مراسم گفت: «فرهنگ ناامیدی و ناامیدی در جامعه باید متوقف شود و بسیاری از پروژه ها و مشکلات استان با تلاش جهادی و انقلابی حل شود.

علی احمدی نژاد افزود: روزنامه نگاران و اصحاب رسانه دارای جایگاه مهم و ممتازی در توسعه و پیشرفت جامعه هستند و خدمات و فعالیت های آنها در زمینه های مختلف قابل تقدیر است.

وی افزود: با وجود پتانسیل قابل توجه استان بوشهر در زمینه علم و فناوری ، اما این رشته عملکرد مناسبی نداشته است و در این مورد ، رتبه دانشگاهی استان بوشهر در سطح ملی مطلوب نیست ، در حالی که بخش باید یک نقش بیشتر در توسعه استان. “

احمدی نژاد تاکید می کند: شهید قاسم سلیمانی نمونه فرهنگ مدیریت انقلابی و جهادی است و در این صورت تنها راه نجات کشور استفاده از الگوی شهید سلیمانی در مدیریت انقلابی و جهادی است.

به همین مناسبت ، مازده پایند به عنوان سردبیر خبرگزاری دانشجویان استان بوشهر (دنیای 77) معرفی شد و از خدمات زهره عرب تقدیر کرد.

دکمه بازگشت به بالا