جامعه و خانواده

ماجرای واکسن‌های آنفلوآنزای نمایندگان مجلس چه بود؟/ وزارت بهداشت: واکسن را ما نداده بودیم

ماجرای واکسن‌های آنفلوآنزای نمایندگان مجلس چه بود؟/ وزارت بهداشت: واکسن را ما نداده بودیم

به گزارش خبرگزاری دنیای 77 ، محمد مهدی ، رئیس مرکز مدیریت بیماری های وزارت بهداشت ، به گوا دنیای 77 گفت: “مرکز واکسن کشور در اینجا است.” اگر کسی ادعا کرده است که برای CDC در ایران واکسینه شده است ، به او اطلاع دهید. هر سازمان و سازمانی می تواند واکسینه شود و از طریق بخش خصوصی اقدام کند ، اما این یک تصمیم بزرگ برای کشور است. این قانون هرگز شکسته نمی شود ، می توانید از شخص دیگری واکسن بگیرید. هیچ ارتباطی با CDC کشور ندارد. اگرچه واکسن ما بسیار محدود بود ، اما آن را به درستی ترجیح دادیم. این بدان معناست که پرسنل پزشکی و افراد حساس واکسینه شدند. این فرمول کشور ما در مورد واکسن کوویید فرآیندی برای تغییر همان نوع اولویت است.

وی افزود: من به شما تضمین می دهم كه واكسن پزشكی در اولویت مقامات نخواهد بود. هیچ كسی از ما چنین اقدامی نکرده است. با حضور یک ویروس شناس ، متخصص بالینی ، درمانگر پزشکی ، داروساز و … ، یک کمیته ملی بیست نفره اولویت ها را در اینجا تعیین کرده است.

گوا توضیح داد: گروه اول کارکنان بهداشتی هستند که در خط مقدم هستند ، گروه دوم افراد پرخطر هستند ، سپس گروه سوم کارهای خاصی را انجام می دهند ، مانند شخصی که راننده حمل و نقل عمومی است و سپس بقیه شهروند .

جزئیات این گفتگو را اینجا بخوانید.

47237

دکمه بازگشت به بالا