سلامت

شما نظر دادید: طرح آمران سلامت، گامی برای مقابله با سهل‌انگاری مردم

شما نظر دادید: طرح آمران سلامت، گامی برای مقابله با سهل‌انگاری مردم

به گزارش سایت خبری ، برخی از کاربران با این اقدام موافقت کرده و برخی با آن مخالفت کردند.

یکی از کاربران در نظرسنجی با موافقت با برنامه مقام بهداشت ، نوشت: “بسیار خوب خواهد بود اگر کاربران ماسک را به صورت رایگان توزیع کنند.”

و کاربر دیگری این طرح را تأیید کرد و نوشت که باید همان کار را از روز اول انجام می دادند ، نه چند ماه بعد.

رضا در ادامه می نویسد که این حرکت اقدام خوبی است زیرا ماسک آماده است و خرید آن دشوار است.

کاربر دیگری در حمایت از این طرح نوشت ، چقدر بد است که ما حتی از معمول ترین چیزهایی که به زندگی انسان بستگی دارد غافل شویم.

امیر افزود: خیلی دیر شروع شد ، اما برنامه خوبی است. “شاید شما بتوانید بیشتر هموطنان خود را از مرگ نجات دهید.”

اما با برنامه های مراقبت های بهداشتی نیز مخالفت وجود دارد. یکی از مخالفان نظر خود را تحت نظرسنجی نوشت: “نام این طرح اوضاع را بدتر می کند.”

کاربر دیگری در این زمینه نوشت: “این طرح بسیار جالبی است ، اما متأسفانه نحوه برخورد برخی از مأموران اجرای قانون با مردم عادی ، به ویژه در قالب گشت های امنیت اخلاقی ، ما را نسبت به این طرح ترساند.”

کاربر دیگری نوشت: “امیدوارم با آنها منصفانه و با احترام رفتار شود.”

اما یکی دیگر از مخالفان این طرح آن را نمایش می نامد؛ “تازه آن موقع مورد توجه ما قرار گرفت. من به خاطر نمی آورم كه كراونا كجا وارد شد. برای گرفتن گزارش ، سعد-سیما دماسنج را جلوی روزنامه نگار كه از سفر چینی پیاده شده بود متوقف كرد ، اما او نمی دانست كه دستگاه را واژگون كرده است. او خارجی شد.” “اینها راه هایی برای جلوگیری از همه گیری نیست.”

علی در مخالفت با این طرح نوشت: “ماسک یکی از مخرب ترین وسایل است.” توسط. “

اما یکی از کاربران در پاسخ به مخالفان این طرح نوشت که وقتی کاری به درخواست سلامتی دیگران انجام نمی شود ، پلیس باید عمل کند و آنها در سراسر جهان اینگونه رفتار می کنند.

235235

دکمه بازگشت به بالا