عمومی

ستاد بازسازی عتبات عالیات دیر برای مقابله با کرونا وارد عمل شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ستاد بازسازی عتبات عالیات دیر برای مقابله با کرونا وارد عمل شد - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

احمد آخوندی در گفتگو با خبرنگار آنلاین ، با اشاره به کمک های بهداشتی و درمانی که از سوی ستاد بازسازی عطار علیات در دیرالزور ارائه شده است ، گفت: «با شبکه بهداشت و درمان شهر.

وی افزود: شیوع ویروس کرونا و ایجاد مرکز درمانی در آغاز فعالیتهای ضد عفونی در شهرها و ادارات و ادغام امکانات ، تهیه و خرید برخی تجهیزات حفاظتی مانند ماسک ، دستکش و ضدعفونی کننده ، همکاری در کنترل نقاط ورودی و خروجی ، از جمله تمهیدات برای فعالیتهای خوب افسران و اعضای دفتر مرکزی و موکب بیت الزهرا (س) در شهر دیر.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیرالزور با اشاره به مساعدت های ارائه شده به بخش بهداشت و درمان شهرستان ، اظهار کرد: خرید 15 عدد سیلندر 10 و 40 لیتری با مانومتر ، 60 تخت پتو ، 100 تخت تشک ، چهار تایر آمبولانس ، لوازم آشپزخانه بیمارستان مانند برنج ، روغن و مقر آن برای بازسازی حرم مطهر علیات و موکب بیت الزهرا (س) در شهر دیر خریداری شده است و برای 115 بیمارستان و خدمات اورژانس ارائه شده است.

عالم افزود: پیش از این موکب بیت الزهرا (س) کمک های دیگری از قبیل اهدای تعدادی کولر گازی ، پالس اکسیمتر و دماسنج های دیجیتال برای اهداف بهداشتی و درمانی داشت.

وی افزود: این سیلندرهای اکسیژن به درخواست شهروندان با خیال راحت در خانه تحویل داده می شود و آنها می توانند برای دریافت به اورژانس 115 مراجعه کنند.

رئیس ستاد بازسازی حرم مطهر بیت الزهرا (س) و موکب در شهرستان دیر افزود: از تمام توان ستاد و موکب برای رفع مشکلات بیماران کرونری و تنفسی استفاده می کنیم. “

حاج حسین چهبندی گفت: آمادگی داریم تا با همکاری شبکه بهداشت و بیمارستان امام هادی (ع) برخی از نواقص و نارسایی های موجود در حوزه پشتیبانی بیمارستان را برطرف کنیم.

وی افزود: این بیمارستان از تجهیزات و سیستم های پشتیبانی به روز و قابل قبول استفاده می کند اما این سیستم ها باید به صورت دوره ای سرویس و بررسی شوند ، به گفته بیمارستان امام هادی (ع) تمام پوشش و سرویس این سیستم ها در دستور کار تهویه مطبوع است. “و ارتفاع تعیین شده است.

دکمه بازگشت به بالا