عمومی

در واکسیناسیون به مرز ۵۰ میلیون رسیده‌ایم

در واکسیناسیون به مرز ۵۰ میلیون رسیده‌ایم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دنیای 77 ،

سید ابراهیم رئیسی ، رئیس جمهور حجه الاسلام والمسلمین امروز (شنبه ، 2 اکتبر) در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا ، با اشاره به هفته دفاع مقدس و همدردی اربعین حسین:.

وی گفت اگر روح جهاد به میدان بیاید نه تنها کرونا بلکه همه سختی ها و مشکلات پشت سر گذاشته می شود.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با قدردانی از دست اندرکاران پروژه سلیمانی گفت: این پروژه باید ادامه یابد زیرا سیستم بهداشتی کشور را از موقعیت واکنشی و منفعل به موقعیت فعال در برابر شیوع بیماری رسانده است. . “

رئیس جمهور گفت: علاوه بر گسترش واکسن ها ، نکته مهم این است که پایبندی به شیوه های بهداشتی کاهش نمی یابد. اجرای قانون و نظارت بر اجرای آن باید با گسترش واکسن ها بیشتر تضمین شود تا از واکسیناسیون های م effectiveثر جهانی اطمینان حاصل شود.

حجه الاسلام والمسلمین رئیسی با تاکید بر ضرورت کنترل شدید ورود و خروج افراد از کشور ، گفت: کسانی که مشکوک به عفونت هستند باید در این کنترل جداگانه نگهداری شوند.

وی گفت: “محدودیت های هوشمند بجای محدود کردن نیاز به تعطیلی مشاغل دارد و این مستلزم برنامه ریزی دقیق است.” این ترتیب را به وزارت بهداشت ارائه دهید.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی از پیشنهاد استفاده از کارشناسان هوش مصنوعی برای تکمیل سیستم استقبال کردند: نکته مهم دیگر تهیه پیوست اطلاعاتی درباره کارآیی سیستم است تا همزمان با آزمایش از کارایی آن اطمینان حاصل شود. و نگرانی در مورد عملکرد آن.

رئیس جمهور گفت: مقامات کمیته اطلاع رسانی در ستاد ملی مبارزه با کرونا و کسانی که تریبون دارند باید جامعه را از شرایط جدید و نیازهای آنها و نیاز به پیروی از سیستم بهداشتی حتی پس از بهبود و کاهش اوضاع آگاه کنند.

وی افزود: برای موفقیت این کار باید از روش دستوری اجتناب شود و توضیح و اقناع در دستور کار قرار گیرد تا بتواند همکاری بیشتری از سوی مردم جلب کند.

رئیس حجت الاسلام والمسلمین رئیس جمهوری عراق با اشاره به تمهیدات دولت عراق برای اعزام حجاج ، گفت: “من از آنها می خواهم که با کسانی که برای زیارت اباعبدالله الحسین (ع) به مرز رفته اند با احترام و وقار برخورد شود و دولت عراق باید از محدودیت های تعداد سهمیه اختصاص داده شده به آنها مطلع و مطمئن شود. . “

وی گفت: “ما باید خدا را برای کاهش تاج و مرگ و میر شکر کنیم.”

دکمه بازگشت به بالا