حوادث و رویداد

بسیج امکانات برای پشتیبانی از ۳۰هزار نیروی پلیس در ماموریت اربعین

بسیج امکانات برای پشتیبانی از ۳۰هزار نیروی پلیس در ماموریت اربعین

فراضا فرمانده قرارگاه اربعین فراضا در این مأموریت گفت: فراضه رگ حیاتی سازمان آماد و پشتیبانی در طول ماموریت های میدانی و عملیاتی محسوب می شود و تحرک، سوخت، تجهیزات، امکانات لجستیکی، بیولوژیکی و الزامات ماموریتی، موفقیت میدانی و انجام ماموریت را پیش بینی می کند.

به گزارش دنیای 77 سردار محمد شرفی حسینی (علیه السلام) به مناسبت اعزام معاون و تیم پشتیبانی فراضا به مأموریت اربعین با اشاره به نقش نیروی انتظامی در مأموریت اربعین گفت: بر اساس برنامه ریزی سردار سرلشکر «حسین اشتری» نیروی انتظامی 30 هزار و منابی اربعین. حسین(ع) برای ماموریت های حساس، کار و آماده بودن و البته تجهیز و پشتیبانی لجستیکی نیروها در عملیات بسیار مهم و در اولویت است.

با 15 کمیته ویژه و 6 کمیته فرعی در شهر فرج مستقر است.

وی با اشاره به فعالیت 15 کمیته تخصصی و 6 کمیته فرعی (کمیته های استانی) در قرارگاه مرکزی اربعین حسینی(ع) فراضه گفت: مهمترین و موثرترین کمیته در اربعین فراضه کمیته آماده سازی و پشتیبانی است. فراگر. در مأموریت های صحرایی و عملیاتی، آمادگی و پشتیبانی علوفه برای حیات و بقای سازمان در نظر گرفته می شود و به معنای تحرک، سوخت، تجهیزات، امکانات لجستیکی، پیش بینی بیولوژیکی و الزامات ماموریت، موفقیت میدانی و مأموریتی نیست.

نقش موثر معاون آماد و پشتیبانی فراز در صحنه ماموریت

جانشین فرمانده قرارگاه فراضه شهرسازی با تاکید بر نقش موثر و مستقیم و حمایت از فراضا در صحنه ماموریت گفت: باید خود را برای لحظات سخت و موقعیت های ماموریتی آماده کنیم و غافلگیر نشویم و خوشبختانه با «دست گرفتن» معاون خود و فرزا. “نوآوری” رویکرد “روشن” و “پیشگیرانه” برای حمایت به وضوح مشهود است.

وی ادامه داد: آینده پژوهی، مطالعه و پژوهش، نوآوری و خلاقیت، آمار دقیق، ارزیابی ماموریت و نیازهای سازمانی، وضعیت جامعه و تهدیدات ماموریت در اقدامات معاونت ما و پشتیبانی فراضا به طور کامل دیده و مورد توجه قرار گرفته است. و این رویکرد قابل تقدیر است.

فرمانده قرارگاه اربعین فرزا با بیان اینکه حسینی(ع) را خدمتگزار زائران اربعین افتخار و شکوهی بی بدیل می دانیم، خاطرنشان کرد: همه امکانات را با نیت خالصانه جمع آوری کرده ایم. زائر اربعین حسینی (ع) انشاالله به برکت این ایام و عنایت خاص آقا اباعبدالله الحسین (ع) این خدمات مایه خیر و برکت در زندگی دنیوی و حافظ اخروی ما باشد.

شرفی یادآور شد: همکاران ما در زیرمجموعه آماده سازی و پشتیبانی فرازه کمک می کنند تا با اخلاص و اقدام، با حمایت به موقع، سریع و مناسب نیروی انتظامی و نیروی انتظامی، پیاده روی عظیم و معنوی اربعین حسینی (ع) به بهترین شکل ممکن اجرا شود. مسلما. این فعالیت برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان مهتا از این مجموعه است.

بررسی «عملیات» تأسیسات و تجهیزات قبل از مأموریت

معاون معاون هماهنگ کننده فراجار خاطرنشان کرد: استفاده حداکثری از امکانات و تجهیزات موجود برای پیشبرد رسالت معنوی اوربان یک اصل است و باید در قلعه ماموریت اوربان آمادگی کامل داشته باشیم. همچنین اصرار دارم که تمامی تجهیزات و امکانات را بررسی کنم. دیدگاه «عملکرد بهینه». زیرا این رویکرد از غافلگیری جلوگیری می کند.

نقش امکانات در افزایش اقتدار و اعتبار پلیس

تجهیزات ماموریتی کارآمد و از سوی دیگر امکانات پیشگیری و بازدارندگی تهدید، اقتدار و اعتبار پلیس را در نزد جامعه و مردم افزایش می دهد، وی گفت: چهره این روزهای جمهوری اسلامی است. استفاده از امکانات پلیس ایران که وابسته به تجهیزات و خدمات زوارآربین حسینی (ع) است، مطلوب است.

تاکید بر نگهداری تجهیزات و امکانات سازمانی در Urbain Mission

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده قرارگاه اربعین فراضا، در این ماموریت مهم و معنوی، نگهداری، مراقبت و نگهداری تجهیزات و امکانات و الزامات سازمانی از اهمیت و اولویت بالایی برخوردار است، گفت: معاونت آمادگی و پشتیبانی فرازا، دستگاه 5000 وسایل نقلیه، 2000 دستگاه موتور سیکلت، بیش از 100 اتوبوس و مینی بوس برای جابجایی و جابجایی نیروی انتظامی به سراسر مرزهای کشور، 17 آشپزخانه ثابت و سیار برای تهیه غذای نیروی انتظامی، امکانات حمل و نقل هوایی و پهپادی و … برای این مأموریت در نظر گرفته شده است. و ما قدردان این مقدار تلاش شبانه روزی هستیم. .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا