ورزش

باشگاه سایپا خواستار پیروزی ۳ بر صفر در دیدار با پیکان شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

باشگاه سایپا خواستار پیروزی ۳ بر صفر در دیدار با پیکان شد - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، در این بیانیه به نقل از سایپا فرهنگی ورزشی آمده است:

باشگاه سایپا از ابتدا یک باشگاه سازنده است استقرار وضعیت اقتصادی کشور و تعهد کارگران به ترکیبی از بازیکنان جوان و آینده دار در سال جاری خداوند و مسابقات سخت کوپه گروه برتر اتومبیلرانی سایپا در لیگ برتر.

این تیم با داشتن سابقه ای عالی در لیگ فوتبال کشور ، همیشه به عنوان یک باشگاه اخلاقی و قانون مدار ، نسبت به بدشانسی ها و اشتباهات داور معترض بوده و همیشه از ایجاد مشاجرات و حواشی پرهیز کرده است.

با این حال ، اتفاقات هفته اول لیگ در اوضاع ، شرایط را برای تیم فوتبال باشگاه دشوار کرده است متاسفانه تاکنون این باشگاه اعتراضات رسمی و اشتباه خود را علیه اشتباهات انجام داده است تاثیر گذار داور جایی نرفت. با این حال این یک مشکل پیچیده و مخرب است ارتباط دهنده ممکن است اشتباهات فاحش داور در درگیری مستقیم با حریفان سطح رخ داده باشد و با این وجود رخ دهد ارائه فوتبال منصفانه و تاکتیکی سایپا ، این تیم در کسب امتیاز ناکام ماند.

مهمترین خطای داوری لیگ برتر در سال جاری حدس و گمان است اثر این عوامل بیرونی نتیجه را برجسته می کند. در بازی دیشب مقابل سایپا ، سایپا به شکلی شگفت انگیز خود را نشان داد.

در همین حال ، فرج کمالوند ، سرمربی تیم سایپا از نحوه چیدمان داور در این بازی ابراز نگرانی کرد و نظرات خود را به کمیته حمایت از اخلاق فدراسیون ارسال کرد. ارائه داده شده بود. با نادیده گرفتن هشدارها ، سیستم داوری ناعادلانه بود و اتفاقات عجیبی مانند 6 گزینه در یک بازی رخ داد.

داور چهارم ، وقتی مجبور شد روی وظایف ذاتی خود تمرکز کند ، اثر تیم داور فرایند تصمیم گیری را هدایت می کرد و در یک صحنه که داور میانی با وجود نزدیک بودن به صحنه نمی توانست خطا را بپذیرد ، به کنار زمین فراخوانده شد و متقاعد به اعلام مجازات علیه ساپا شد. از فاصله زیاد

این در حالی بود که ما با هم بودیم تائیدیه کارشناس داوری هیچ اشتباهی نکرده است و اگر خطایی رخ داده است باید به نفع SIP اعلام می شده است.

داور چهارم در زمانی مشغول بود که داور میانه رو را متقاعد کند که یک پنالتی مقابل سایپر ثبت کند در حالی که پیکان به دلیل سهل انگاری ، یک ششم را جایگزین او کرد. دین نامه فدراسیون فوتبال مبنی بر این تخلف بزرگ به معنای حضور یک بازیکن غیر مجاز در بازی است و طبق قانون ، نتیجه یک بازی 3-0 باید به نفع مار تغییر یابد.

تأکید شده است؛ از ابتدای فصل ، سایپا بارها و بارها از مسیر قانونی رفته است ارائه وی شواهد محکمی را نشان داده است که از رفتارهای ناشایست داوران و قضاوت های عجیب و غریب رنج می برد ، اما در هفته آخر لیگ برتر امسال و روزهای سخت سایپا ، بی عدالتی، خطا و عدم رعایت حقوق و حقوق این باشگاه سازنده ارسال حقوق کارگران گروه خودمختار و خانواده های آنها بی بدیل خواهد بود.

بنابراین تخته مدیر شرکت فرهنگی ورزشی سایپا پیگیری تا رسیدن به نتیجه را حق مسلم خود می داند حقوق این باشگاه برای طرح شکایت در مرجع مربوط محفوظ است.

دکمه بازگشت به بالا