استانی

آماده باش گاندوها برای پلی‌آف / استارت با رقیب سنتی

آماده باش گاندوها برای پلی‌آف / استارت با رقیب سنتی

دنیای 77/اصفهان شاگردان آسمان‌خراش حاتمی در ذوب‌آهن پس از عملکرد خوب در لیگ و بازگشت نسبی به روزهای اوج اکنون به‌عنوان تیم دوم جدول راهی پلی‌آف شده‌اند.

تیم بسکتبال ذوب‌آهن که در این فصل سکان هدایت را به دست مهران حاتمی، سرمربی باتجربه ایرانی سپرد، روزهای نسبتا خوبی را سپری کرده و عملکرد بهتری داشت. 

گاندوها در این فصل با ترکیبی از بازیکنان باتجربه همچون آرن داوودی، رسول مظفری و محمدرضا اکبری و ستاره‌های جوانی همچون حسین مکاریان و همچنین اضافه شدن بازیکن خارجی در مجموع ۲۲ هفته مرحله گروهی لیگ توانستند ۱۶ برد کسب کرده و ۶ باخت را ثبت کرده و با مجموع ۳۸ امتیاز در رده دوم جدول بعد از شهرداری گنبد و بالاتر از طبیعت قرار گیرند.

ذوبی‌ها در دور برگشت مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال نیز ۶ برد و ۵ باخت کسب کردند که در دیدارهای خانگی (۵ مسابقه) ۲ برد و ۳ شکست و در دیدارهای خارج از خانه (۶ مسابقه) ۴ برد و ۲ شکست ثبت شد.

همچنین دوایت بایکس و رسول مظفری به عنوان امتیازآورترین بازیکن‌های سبزپوشان بود که مظفری با میانگین بیش از ۳۰ دقیقه حضور در هر مسابقه بیشترین زمان بازی را از نیمکت ذوب‌آهن در اختیار دارد.

حال گاندوهای اصفهان در مرحله یک چهارم نهایی با کاله، رقیب سنتیشان تقابل خواهند کرد تا برنده ۳ بازی راهی مرحله بعد شده و برنده تقابل ذوب‌آهن و کاله، در نیمه‌نهایی حریف برنده طبیعت تهران و پالایش نفت آبادان خواهد شد.

به گزارش دنیای 77، تیم بسکتبال ذوب‌آهن یکشنبه ۱۹ و سه‌شنبه ۲۱ فروردین در مجموعه ورزشی ملت میزبان کاله آمل خواهد بود. 

همچنین سومین تقابل دو تیم ۲۵ فروردین‌ماه در آمل برگزار خواهد شد که در صورت نیاز به مسابقه چهارم و پنجم، ذوب‌آهن و کاله مجددا ۲۷ فروردین در آمل و دوم اردیبهشت در اصفهان دیدار خواهند کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا