جامعه و خانواده

کرونا مراکز بهداشتی استان بوشهر را تعطیل می‌کند!

کرونا مراکز بهداشتی استان بوشهر را تعطیل می‌کند!

دنیای 77 / بوشهر در یک ماه گذشته تعداد عفونت های کورو ویروس در استان بوشهر افزایش یافته است و از مجموع 3،099 مورد در ماه مه و آمار روزانه دو رقمی و یک رقم روزانه سه رقمی در خرداد تا ژوئن 2009 به 1.070.07 مورد رسیده است. .

در روزهای اخیر نام بوشهر توسط وزارت بهداشت در بین استانها با وضعیت خطرناک و اخطار جدی اعلام شده است ، چالشی که بر محیط اجتماعی استان بوشهر تأثیر گذاشته و همه را نگران کرده و ناراحت کرده است.

به گزارش دنیای 77 ، علی رغم همه این سر و صداها و هشدارهای جدی و افزایش اطلاعات و آمار و اعلام وضعیت هشدار جدی ، هنوز سطح نظارت بر پروتکل به حد مورد انتظار نرسیده است.

در راهپیمایی مکانهای اداری ، تجاری ، تفریحی و همچنین جلساتی بدون قوانین ، حضور عمومی در بازارها و مساجد ، بازگشایی مدارس و امتحانات و امتحانات استخدامی ، بازرسی ، مهمانی ، مسافرت و … همانطور که می بینیم همه چیز و همه چیز مانند گذشته است.

زنجیره مراکز درمانی در استان بوشهر بسته است

ساعتی قبل ، خبر تعلیق موقت خدمات بهداشتی و درمانی در مراکز گسترده مراقبت های بهداشتی مال خلیفه و محمد صالحی در ژنو توسط روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر منتشر شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهر ژنو اظهار داشت: “به منظور گسترش کروناویروس ، ارائه خدمات درمانی در مراکز بهداشتی گسترده مال خلیفه و محمد صالحی تا اطلاع ثانوی متوقف می شود.”

به گفته محمد باجایری ، به منظور تست مثبت کارکنان چند مورد از این مراکز و حفظ سلامتی مددجویان ، تصمیم گرفته شده است که خدمات خود را متوقف کنند و تا اطمینان از سلامت کارکنان ، کلیه کارکنان بسته خواهند شد.

خاموش مراکز بهداشتی خیبر در چگدک و بوشهر

دیروز دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از تعطیلی و تعطیلی موقت خدمات درمانی در مرکز مراقبت های بهداشتی گسترده در چغارک خبر داد.

به گفته حسن فخرایی ، رئیس مرکز بهداشت و درمان بوغار ، خدمات مرکز بهداشت گسترده چغدک به دلیل آزمایشات مثبت چند کارمند ، اطمینان از سلامت سایر کارمندان و حفظ سلامت مراجعان خاموش شده است. طبق اعلام مرکز بهداشت بوشهر ، سلامت خیبر تا اطلاع ثانوی بسته شد.

وزیر بهداشت از افزایش آمار تاج در استان جنوبی نگران است

در همین حال ، دکتر سعید کشمیری ، دبیر ستاد ضد میخک در استان بوشهر امروز در جمعه تلفنی با وزیر بهداشت اعلام کرد ، جمعه ، خردادماه ، وی آخرین وضعیت شیوع تاج در استان بوشهر را توضیح داده است. وی تماسها را گزارش دقیقی از وضعیت فعلی کرونا خواند.

وی از ارسال پیشنهادات مبارزه با مستعمرات به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد و وزیر بهداشت از افزایش تعداد افراد آلوده به تاج در استانهای جنوبی کشور ابراز نگرانی کرد.

شروع روزهای سخت برای مشاوران بهداشت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با ابراز تاسف از عادی بودن تاج در جامعه گفت: “افزایش تعداد بیماران تاج در استان بوشهر طی چند روز گذشته و آلوده شدن برخی از همکاران ما در مرکز جامع مراقبت های بهداشتی ، روز سختی را برای همکارانم آغاز کرده است.” مهمترین و مهمترین چیز ، مبارزه با کورونا است.

وی گفت: برای کنترل تاج ، باید اجتماعات دوستانه ، اجتماعات خانوادگی ، جشن ها ، ژانوا و حضور غیر ضروری در جامعه انجام شود.

ضبط اولین مرگ یک مادر باردار با کرونا در بوشهر

سعید کشمیری همچنین از ثبت اولین پرونده درگذشت یک مادر باردار با کرونا خبر داد و گفت: “درگذشت یک وطن پرست ما و کسی که در استان است مورد نگرانی همه ما است. دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پرونده وی را با دقت بررسی می کند.

بررسی آمار شیوع و شیوع در شهرهای استان بوشهر و وضعیت فعلی غفلت و تعمیم نشان می دهد که تصمیمات و راه حلهای آنها مؤثر نبوده و بنابراین دستورالعمل های جدید و عملی تری برای کنترل آن لازم است. باید شرایط ایجاد و اجرا شود.

آن تصمیمات اجرا نمی شود!

روزهای کرونری می گذرد و گاهی اوقات شنیدن خبرهای تلخ و گاه اطمینان بخشنده درباره کشف مواد مخدر و تأثیرات آن ، نگاه کردن به تصاویر یا صحنه های افراد یا مسئولانی که پروتکل های بهداشتی را در سطح جامعه یا مراکز وکلا و دستگاه های اجرایی رعایت نمی کنند ، منفی های زیادی وجود دارد.

بسته به وضعیت و شرایط موجود در مناطق و عملکرد و فعالیتهای ستاد ملی کرونا و ستادهای بعدی استان آن اطمینان حاصل می شود که فعالیت های روزانه را تصویب می کنید ، اما اجرای آن یا اجرای ناقص و عدم اعتماد و نظارت جامعه تأثیرات منفی دیگری خواهد داشت. از آنچه می بینم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا