ورزش

چرا اجازه نمی‌دهید استقلال آرام باشد؟

چرا اجازه نمی‌دهید استقلال آرام باشد؟

امیررضا احمدی؛ هنوز یک روز از روی کار آمدن دولت جدید نگذشته که خبری از علی فتح الله زاده و دوستان جدیدش در فضای مجازی نبود. ارتش سایبری که هدف خاصی دارد. ، لواسانی و توفیقی. کسانی که به نظر می رسد وضعیت مالی آنها خوب است و قرار است به استقلال کمک کنند ، اما …
امروزه بسیاری از کانال های تلگرامی در مورد بازگشت این افراد به آزادی نوشتند. رویدادی که ممکن است برخی از طرفداران پیراهن آبی را خوشحال کند ، اما بدون شک بسیاری را نگران خواهد کرد. تیم شایعه شده قرار است بیاید و در امتحان خود قبول شود. تا همین اواخر ، فتح الله زاده به وضوح رابطه خوبی با ایده های توفیقی نداشت و زمانی که معاون افتخاری ، مدیر وقت استقلال بود ، روزی نبود که از رسانه خود شرمنده نباشد ، اما اکنون دوست و شاید شریک توفیقی عبدیان تجاری آن است ، ظاهرا فراموش شده تفاوت! چون اتحاد با این افراد می تواند باشگاه استقلال را نزدیک کند!

علی نامداری شخص دیگری است که امروزه نامش زیاد شنیده می شود. مردی که یک شب با هواداران استقلال خوابید و صبح بیدار شد دید که در باشگاه است! به بهانه بازگرداندن استرماکیونی و البته پاداش دادن به بازیکنان!

اگرچه آبی ها در آن زمان نتوانستند با مربی ایتالیایی به توافق برسند ، اما نامداری توانست با هزینه ای که در زمان احمد ساداتموند وعده داده بود به این تیم سفر کند ، جایی که به عنوان مشاور هیئت مدیره استخدام شد. مدیریت “روشن”.
البته نامداری بسیار تلاش کرد تا مقام رسمی تری را کسب کند ، که بدون ستایش از نامداری کمی بود. دیری نگذشت که سلطانی فر نامداری و دوستانش هیئت مدیره را ترک کردند و این شایعه را مطرح کردند که به دنبال مدیرعامل استقلال هستند.

با این حال ، نامداری هنوز پس از رفتن خود ناامید نشده و گهگاه مصاحبه هایی در مورد تعهد خود انجام می دهد.

این را کسی می گوید که هرگز در دوران تصدی خود پول خرج نکرده است ، فقط برای پاداش هایی که او را در تیم نگه داشته است. ظاهراً او حتی 14 میلیارد پوندی را که وعده داده بود پرداخت نکرد و با مدیرعامل عکس گرفت. اگر این اتفاق بیفتد ، اسناد خود را برای انتشار در همان رسانه باز می کند.

ایده موفقیت در شخص بعدی. شخصی که طرفداران آزادی او را به خوبی می شناسند. معاوني كه با كمك غيبي از صنعت نفت به باشگاه استقلال آمد و كسي ماهيت قرارداد او را درك نكرد. تعداد کمی از مردم این جمله را فراموش کرده اند. توفیق به خبرنگاری که بعد از رفتن استقلال با او تماس گرفت گفت: “فقط از من درباره روغن بپرسید.” پس از این حادثه ، معاون دوره افتخاری در مدت 1 سال ناپدید شد و دیگر خبری از او شنیده نشد تا اینکه وسوسه مدیریت استقلال ظاهراً دوباره او را گرفتار کرد. از حضور در رسانه های مختلف ، پخش زنده اینستاگرام ، برنامه های تلویزیونی و غیره ، به راحتی می توان حدس زد که خبرها در راه است. گفته می شود که توفیق شریک تجاری عبدیان است و این دو سعی می کنند در ایستگاله با هم کار کنند. حضور داشته باشید.

جالب اینکه مهدی عبدیان هم غیرورزشکاری است که با کمک چند میلیاردی به استقلال پیوست. سهم عبدیان کمتر از اسماعیلی خلیل زاده رئیس هیئت مدیره قبلی بود ، اما او از ابتدا کار خود را به خوبی می دانست. چرا هر روز می نویسند که عبدیان کاری کرد و عبدیان کاری کرد؟ یک آمار جستجوی ساده در فضای مجازی دقیقاً آنچه را که می گوید نشان می دهد.

اما وحید لواسانی ، مردی که امروزه وعده های زیادی می دهد. سر او ناگهان در فضای مجازی پیدا شد. لواسانی همچنین فکر می کند یک یا دو دوست رسانه ای برای خود پیدا کرده است و به عنوان مدرک هر روز خود را ارائه می دهد تا بتواند راهی باشگاه محبوب آبی ها شود. اگر نه ، علت شخصی که هیچکس او را نمی شناسد چیست؟

آقایان ، طرفداران آزادی می توانند ببخشند اما فراموش نمی کنند. وقتی شما در باشگاه بودید ، آنها همه تفاوت ها را فراموش نکردند. همه مصاحبه ها برای ترک مدیرعامل و تمام حاشیه هایی که ایجاد می کنید. دوستان ، شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه شما امسال تیم “طرفداران” را مدیریت می کنید ، بهتر است ارزش واقعی مدیریت مشتری خود را برای یک سال مشخص کنید. بقیه به خوبی می دانند که پول به تنهایی نمی تواند در موفقیت یک باشگاه سهیم باشد و بدون یک مدیر خوب در صدر ، راه بدون شک یک بن بست خواهد بود.

دوستان؛ تا آنجا که ما می دانیم ، تکیه بر صندلی مدیریت و استقلال خود فقط نمایشی از اتفاقاتی است که در فضای مجازی می افتد. اگر واقعاً طرفدار استقلال هستید ، چرا اجازه نمی دهید این حزب رنگ صلح را در خود ببیند؟ اجازه دهید وزیر جدید تصمیم خود را بگیرد. خوب است که حمید سجادی یک فرد ورزشی است و با فضای مجازی و بازی های رسانه ای بسیار آشنا است. شاید اگر یک سیاستمدار وزیر بود ، چشمانش را می بست و می گفت مدافعان آزادی آمده اند و هیچکس بهتر از آنها نیست ، اما سجادی ، همانطور که دیشب در تلویزیون اشاره کرد ، نمی خواهد حزب را تغییر دهد. و شاید در عوض داریوش دلفانی و یک صندلی خالی دیگر در هیئت مدیره ، او دو عضو جدید به تیم اضافه کند ، اما مشخص نیست آنها چه کسانی هستند؟ اگر در نامزدی هیچ ایرادی وجود ندارد ، ما این ادعا را داریم ، و آنچه ما اعضای هیئت مدیره قبل از استقلال انجام دادیم این بود: “کار نیست!”

251 251

دکمه بازگشت به بالا