حوادث و رویداد

هشدار پلیس فتا نسبت به سوء استفاده از طرح رجیستری

پلیس فتا نسبت به سوء استفاده از برنامه رجیستری هشدار داده است

رئیس مرکز کشف و پیشگیری از وقوع جرایم سایبری پلیس فتاوای جدید ، اخطار مربوط به کلاهبرداری را با یک جعبه تلفن جعلی تلفن همراه صادر کرد.

سرهنگ علی محمد رجبی در مصاحبه با دنیای 77 ، وی با اشاره به مزایای برخی مجرمان از سیستم رجیستری تلفن همراه اظهار داشت: سامانه همتا برای انجام فرآیند فعال سازی موبایل طراحی شده است و آدرس آن Hamta Dants.IR است ، کلیه مراحل و بخش های این سیستم رایگان است و مبلغی برای ثبت نام و بررسی وجود ندارد. نخواهد
وی ادامه داد: بنابراین ، در صورتی که شهروندان با افرادی که در هنگام خرید و فروش تلفن همراه با افرادی درخواست پول برای کار یا مشترک شدن در سیستم را دارند مواجه شوند ، باید بدانند که چنین اقدامی کلاهبرداری است.
رجبی با اشاره به اینکه سایت به عنوان تنها محلی برای ثبت اطلاعات مربوط به رجیستر تلفن همراه است ، گفت: پدیده دیگر این است که سودجویان می توانند پیام های متنی مختلفی را برای کاربران ارسال کنند و درخواست سپرده گذاری کنند یا از سایتی با آدرس متفاوت یا حتی مشابه بازدید کنند. و ممکن است از اطلاعات شناسایی شخصی و برداشت غیرمجاز از حساب کاربران سوء استفاده کنید.
رئیس مرکز شناسایی و پیشگیری از وقوع جرایم سایبری پلیس فتاوی ناجا گفت: در این حالت توصیه می کنیم هرگونه پیامک و تبلیغاتی که به کاربران دستور می دهد اطلاعات خود را در آدرس سایت ثبت کنند ، جعلی بوده و فریب خورده تلقی شود. ساخته شده است.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا