سلامت

نکاتی که برای قبولی داوطلبان تجربی در کنکور معجزه می‌کنند

در روزهای منتهی به کنکور سراسری خیلی ها مشتاق مطالعه برای کنکور هستند.

در کمتر از دو ماه هنوز جا برای کنکور سراسری تا 1401 هست. این در حالی است که برخی از کنکور تجربی که رویای پزشکی را در سر می پرورانند، هنوز برای امتحان آماده نیستند و نمی دانند چگونه درس خود را شروع کنند.

روش ها و تکنیک هایی وجود دارد که به شما کمک می کند تا مطالعه صحیح و عملی را شروع کنید و با استفاده از آنها می توانید نمره مورد نظر خود را از کنکور کسب کنید.

به گزارش شفاف، شروین مسیح، فوق تخصص کنکور گفت: زمان کمی تا کنکور سراسری باقی مانده است و باید دید آیا دانش آموزان تجربی و متقاضیان رشته پزشکی می توانند برنامه بلندمدت خود را اجرا کنند یا خیر. “

اخیرا مشاهده شده است که برخی از مشاوران و برنامه ریزان با وعده ای از داوطلبان کنکور، وعده قبولی در رشته ها و دانشگاه های محترم را می دهند که این موضوع فقط برای کسانی صادق است که برنامه خود را به درستی انجام داده اند و اکنون به فکر هستند. مطالب کتاب را خلاصه کنید.

وی گفت: اگر متقاضیان به درستی مطالعه نکنند، بقیه زمان بهترین فرصت برای انجام بهترین کار است. با این حال، ما نمی توانیم قول بدهیم که آنها را 100٪ در دانشگاه سطح یک قبول کنیم.

برخی از دانش آموزان می گویند که باید کار خود را انجام دهند، اما گاهی اوقات خرج کردن، کمک گرفتن و راهنمایی از مربیان چیز بدی نیست.

تلاش زیاد به جای صرف هزینه بیشتر برای کنکور

مسیح افزود: دانش آموزی که سخت کار می کند می تواند با هزینه کم به نتایج خوبی دست یابد. پس صرف هزینه به تنهایی جواب نمی دهد و نباید این باور را داشت که به اندازه کافی برای قبولی در دانشگاه هزینه نکرده ایم.

با تغییر روش و روش آزمون ورودی سعی شده تا راه دانش آموزان قبل از گرفتن نتیجه کوتاه شود. آزمون ورودی تا حد زیادی به سمت هوش و صلاحیت داوطلبان می رود.

کارشناسان آزمون ورودی اضافه می کنند: سوالات آزمون ورودی ترکیبی است. بنابراین داوطلب باید از هوش و دقت لازم برخوردار باشد. تنها با به خاطر سپردن چند فرمول نمی توان به نتیجه مطلوب رسید. بنابراین توجه و بزرگواری در همه امور باید در اولویت قرار گیرد.

دانش‌آموزان Minecraft باید تمام تلاش خود را برای برنامه‌ریزی طولانی، مداوم و مداوم برای دستیابی به نمره قبولی بالا به کار گیرند.

مسیح می گوید: در نهایت بدیهی ترین توصیه برای فرصت ماندن تا کنکور یک روز و یک نوبتی برای دانش آموزان تجربی است که با توجه به تغییرات کنکور و جدا شدن برگه های سوال، ریاضی و زیست را با هم بخوانند. بر.”

داوطلبان رشته تجربی شیمی و فیزیک باید با هم در آزمون شرکت کنند و با هم امتحان بدهند و از آنجایی که پاسخ برگه سوال متفاوت است، باید آزمون را جداگانه تمرین کنند.

گزارش ها / نکاتی که برای شرکت در آزمون داوطلبان کنکور معجزه می کند

این کارشناس کنکور افزود: دانش آموزان تجربی باید توجه داشته باشند که دروس عمومی بسیار مهم است و دروس فارسی، عربی، زبان و معارف اسلامی باید به صورت گسترده مطالعه شود تا اطلاعات مورد نیاز به دست آید.

در صورت عدم پاسخگویی صحیح به امتحانات دروس عمومی در جلسه کنکور، آزمون شوندگان در تداوم جلسه با ترس و دلهره به سوال پاسخ خواهند داد و ممکن است نتیجه مطلوبی را کسب نکنند. بنابراین خوب است در این دوره ها جزو برنامه آنها باشید و مطالعه آنها را فراموش نکنید.

مسیح افزود: در کنکور دوره عمومی جایگاهی دارند و در رتبه کمک زیادی به داوطلبان خواهند کرد. بنابراین داوطلبان باید برنامه ریزی کنند اما در نهایت چند روز مانده به خرداد یعنی ابتدای آزمون دروس را به صورت تشریحی مطالعه کرده و خود را برای آزمون آماده کنند.

فارغ التحصیلانی که امتحان نهایی ندارند باید برای ارزیابی خود برنامه ریزی کنند تا به سؤالات نهایی سایر دانش آموزان پاسخ دهند. چرا که سطح سواد دلیل اصلی تکمیل کنکور است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دکمه بازگشت به بالا