سلامت

مشاهده | ماشین شگفت انگیزی که فقط ژاپنی ها می فروشند!

به دنبال حضور در هفته گذشته ، تویوتا اولین جزئیات و عکس های نسل چهارم Harrier را برای ژاپن در ژاپن منتشر کرد. بر اساس پلت فرم TNGA GA-K در ژوئن سال 2020 افتتاح می شود. این بدان معنی است که این ماشین پلت فرم را با جدیدترین تویوتا Rav4 و لکسوس RX به اشتراک می گذارد.

طراحی جدید بدنه و ساختار آن بسیار سفت و سخت است و مرکز ثقل کم آن باعث می شود راننده و راننده آسان شود. سیستم تعلیق جلو یک سازه MacPherson است و سیستم دو کلاچ در قسمت عقب خودرو سواری قابل اعتماد و لذت بخش است.

معرفی جدید Toyota Harrier 2021

با تشکر از سوئیچ پلت فرم TNGA GA-K ، هریس می تواند علاوه بر سیستم هیبریدی تویوتا (THS II) از آخرین موتور تویوتا با توان پویا و گیربکس زنده Shift-CVT استفاده کند. موتور بنزینی چهار سیلندر 2.0 لیتری آن می تواند 169 اسب بخار قدرت و 207 نیوتن متر گشتاور تولید کند ، این بدان معناست که یک پیشرانه استاندارد تمام چرخ یا پیشرانه جلوی آن با یک جعبه دنده استاندارد CVT جفت می شود.

معرفی جدید Toyota Harrier 2021

حالت ترکیبی THS II در هر دو تنظیمات FWD و AWD در دسترس است. اولی از موتور بنزینی استفاده می کند ، همراه با موتور الکتریکی 120 اسب بخار و حالت AWD یک موتور 40 کیلووات را به چرخ های عقب اضافه می کند و در نتیجه 219 اسب بخار قدرت دارد.

معرفی جدید Toyota Harrier 2021

علاوه بر طراحی بیرونی ، فضای داخلی خودرو از ظاهر قبلی با پیچیدگی اسپرت تری پیروی می کند. نکات برجسته شامل چراغهای جلو ، چراغهای برجسته کروم و تا ضربات و وزش باد است.

معرفی جدید Toyota Harrier 2021

طراحی داخلی یادآور RAV4 با تغییرات چشمگیر است. کنسول میانی دارای صفحه نمایش 12.3 اینچی با سیستم SD T-Connect است که یادآور یک غرفه اسب است. ویژگی دیگر سقف پانوراما با پنجره های الکتروکروماتیک است. به گفته این خودروساز ، هرییر از طریق پنجره های کمک فنرهای صدا و لرزش صدا و کمک فنر ، تجربه رانندگی دلپذیری را ارائه می دهد.

carscoops.com

دکمه بازگشت به بالا