عمومی

شکست جریان تحریف منجر به شکست جریان تحریم می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

شکست جریان تحریف منجر به شکست جریان تحریم می‌شود - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام سعید صلاح میرزا شامگاه دوشنبه در جمع جهادگران موسوم به «کتک» در محل سالن اجتماعات شهید سلیمانی از سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین، اظهار داشت: زنان یک انسان جدی هستند و از عناصر جهاد هستند. .

وی ادامه داد: امروز 9 ماه از اولین اشاره رهبر معظم انقلاب به موضوع جهاد می گذرد و بسیاری خود را ناگزیر به انجام آن دانسته و به بررسی چیستی و چرایی آن پرداخته اند.

رئیس دفتر حفظ و نشر کار حضرت آیت الله خامنه ای با بیان اینکه جهاد به معنای برخورد با دشمن و تلاش است، خاطرنشان کرد: حتی اگر جنگی با ما نبود، جامعه باید راه پیشرفت را برای ما توضیح می داد.

وی ادامه داد: مواجهه با ائمه(ع)پ) برای مردم جامعه تبیین شده و در واقع تبیین بیمه مردم در مقابل مردم توطئه طاغوت است.

مؤلف کتاب جهاد تبیان می گوید: امام خمینی (ره) 14 سال صبر کردند و به مردم دستور ندادند که به خیابان بیایند تا اینکه سطح فهم به حد فهم قیام برای خدا رسید و این اهمیت و جایگاه را نشان می دهد. تبیین در جامعه

این مقام به وضعیت اشاره کرد پاساکرونیا جامعه می‌گوید: «در دو سال اخیر دانش‌آموزان، دانش‌آموزان و حتی معلمان آنها به شدت رها شده‌اند و فضای مجازی زندگی‌ها را تغییر داده است و متأسفانه فرزندان ما در این مکان رها شده‌اند.

وی افزود: امروز نیروهای سایبری علیه فرزندان ما شکل گرفته و ذهن اساتید، دانشجویان و علما در شبهات فرو رفته و به همین دلیل ائمه جامعه در معرض تهدید قرار گرفته اند.

حجت الاسلام صلح میرزایی گفت: دشمن با تمام وجود به میدان نبرد آمده و شدت حمله دشمن بسیار بیشتر است و حتی مقام معظم رهبری نیز به همین دلیل اصرار به توضیح دارند.

وی تاکید کرد: اگر به موقع و دقیق توصیف نکنیم، دشمن به سرعت توصیف می کند و باید بگوییم که به فرموده مقام معظم رهبری، حل مشکل معیشتی به موضوع تفسیر مربوط می شود.

وی افزود: شکست جریان تحریف قطعاً منجر به شکست جریان نهی می شود بنابراین جهاد تفسیری امروز از هر جهادی مهمتر است.

دفتر حفظ و نشر رسائل امت حضرت آیت الله خامنه ای در تشریح انواع روش های تفسیر جهاد آورده اند: اگر بخواهیم به انواع تفسیر جهاد اشاره کنیم، یکی از آنها تفسیر و تحریف درمانی است.

وی گفت: نوع دیگر جهاد تبیینی، پیشگیرانه و به معنای تعمیق و انتقال علم است و امروز فوری ترین و سریع ترین کار انتقال نرم افزار فکری امام و رهبری به جوانان انقلاب و نوع آخر است. الگوی تهاجمی جهاد».

حجت الاسلام صلح میرزایی افزود: همه اهل بیت شهدای جهاد تابعین هستند و الگوهایی از جهاد تابعین وجود دارد که باید با الگو و ضرورت اثرگذاری آن آشنا بود.

این پژوهشگر در خصوص جهاد تبیینی با بیان اینکه لازمه های جهاد تبیینی باید شناخته شود، گفت: برخی از بایسته های جهاد تبیینی مانند تقویت ایمان و معنویت، شجاعت و آزادگی در خود، اخلاص و اطمینان در کار مهم، تقوی خودکار. و زبان، رعایت مرزهای نقد اخلاقی است.

وی افزود: حفظ اولویت ها و معاونت ها، تبیین روشن از تعبیر نقاب، پشتوانه علمی و منطقی، فواید. مندی از آموزه های اندیشمندان انقلاب با دوری از فتنه درجه و حمد و ثنا بخشی دیگر از وجوب جهاد است.

رئیس دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: جهاد تفسیر عملاً شبهه را خنثی می‌کند و باید در اولویت قرار گیرد.

نویسنده کتاب جهاد تبیان می گوید: اصول و الزامات روش شناختی جهاد تبیان نیز مهم است. سیاست، حفاظت از منافع مندی و از بسترهای فضای مجازی بهره می برد گیر او روی عنصر عاطفی تمرکز کرد.

جهادگران در خاتمه با بیان اینکه یکی از الزامات جهاد گوش شنوا بودن است، توضیح می دهند: مردم به شنونده ای فعال و دلسوز نیاز دارند که لزوماً نمی خواهد توجیه کند، بلکه بتواند مشکلات آنها را بشنود و درک کند.

دکمه بازگشت به بالا