حوادث و رویداد

سهمیه امریه سربازی برای نخبگان افزایش یافت

سهمیه امریه سربازی برای نخبگان افزایش یافت

به دنبال انجمن سازمان های دانش بنیان ، سهمیه جذب فارغ التحصیلان برتر فناوری به عنوان سرباز در رشته فناوری در سازمان های دانش بنیان افزایش یافته است.

به گزارش دنیای 77با توجه به فعالیت بیش از 5000 سازمان دانش بنیان و روند رو به رشد آنها و سهمیه اندكی كه به نخبگان برای خدمت سربازی اختصاص داده شده بود ، كه با سختگیری زیاد معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری روبرو شد و توانست به طور مثر از تحصیلات تکمیلی و دانشگاهی نخبه؛ سازمانهای دانش بنیان با ارسال نامه ای به فرمانده کل قوا خواستار افزایش سهمیه نخبگان فناوری به عنوان افسران فرمانده در سازمانهای دانش بنیان شده اند.

افزایش سهمیه فارغ التحصیلان فناوری برتر (پروژه های خدمات جایگزین) و سربازان فناوری (افسران) برای استخدام در سازمان های دانش بنیان ، پس از مشورت با فرمانده کل ، به درخواست معاون رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصویب شد. -رئیس.

بر اساس این مصوبه سالانه ، 200 نفر از فارغ التحصیلان برتر فناوری برای انجام پروژه های تحقیق فنی (پروژه های خدمات جایگزین) در چارچوب اصول کلی و سیستم برنامه ریزی علمی جامع سیستم و تحت نظارت معاون رئیس جمهور مورد تأیید بنیاد عالی عالی ملی هستند. جمهوری علم و صنعت انجام خواهد شد.

معیارها و اولویت های اشتغال شرکت های دانش بنیان شامل مجوزهای بخش دفاعی و پروانه بهره برداری ، دارای سطح بالایی از فناوری ، توانایی تولید موانع دانش بنیان و محصولات ممنوع ، توانایی غلبه بر موانع فنی و اولویت بندی اقتصادی ملی و کاربردی پروژه ها.

طبق اطلاعیه روابط عمومی مجمع سازمانهای دانش بنیان ، همچنین تصویب شد که حداقل 750 کارمند با مدرک لیسانس وجود داشته باشد که از اعضای اصلی و بنیانگذاران سازمانهای دانش بنیان با تأیید هستند. معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با توجه به معیارهای روشن و منصفانه انتخاب شده است. معاون وزیر علوم و فناوری به عنوان یک سرباز فناوری و به عنوان یک افسر (فرماندهی) و تحت نظارت دفتر نظارت استراتژیک حفاظت از اطلاعات نیروهای مسلح (و خدمات در زمینه فعالیت های فنی)

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا