استانی

دفاع مقدس الگویی ممتاز برای همه عرصه ها و دوران هاست

منابع خبرگزاری اعلام کردند بارنا محمدعلی احمدی در اصفهان در سالگرد شهادتش عزاداری می کند حضرت امام ره موسی کاظم (ع) فرمود: دفاع مقدس این فقط یک مبارزه مسلحانه نیست و الگویی تغییر ناپذیر برای همه عرصه ها و دوره هاست.

وی صنعت را ابزاری راهبردی و مهم برای انتقال ارزش پویای دفاع مقدس برشمرد و تصریح کرد: حفظ، صیانت و… ترویج فرهنگ امتیاز ایثار، جهاد و شهادت و انتقال آن به نسل های آینده، ما باید با یک نظام فرهنگی استراتژیک و فداکاری در مصر کار کنیم. باید شهید شد نشان دهنده استان را به صورت ارزشمند، مناسب و جامع برای آینده معرفی و تبیین کنید.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری نیز به همین مناسبت گفت: وجود بافت های مردمی در اصفهان و وجود هنرمندان فرهیخته و توانمند در این استان هنردوست و فرهنگ ساز بستر مناسبی است. ضبط حماسی و خود مستند. 25 آبان روز ایثار در استان و حومه است. اصفهان و دیگر افتخارات دفاع مقدس.

مهدویان فر، افزود: همه سازمان ها با تمام اختیارات و اختیارات مسئولیت دارند دین به شهدا، شهدا و خانواده چنین تاب آوری باید محقق شود و جشنواره هایی با محوریت توصیف و تفسیر برگزار شود. رشد و تعالی فرهنگ ممتاز و باشکوه ویژه دفاع مقدس تأثیر فوق العاده و متعالی خواهد داشت.

پیام تمام شد

بیشتر بخوانید:


در سکه

خبرنگار:

مینا عباسپور

با دوستانتان به اشتراک بگذارید:

دکمه بازگشت به بالا