ورزش

حل مشکل حمله با بیشترین تغییرات/مهم‌ترین بازی فصل را پیش رو داریم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حل مشکل حمله با بیشترین تغییرات/مهم‌ترین بازی فصل را پیش رو داریم - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مهدی تارتار عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل اسپند با تاکید بر اهمیت بازی برای تیمش خاطرنشان کرد: فکر می کنم فردا مهمترین بازی فصل ما مقابل اسپند باشد.

وی افزود: ضمن تجلیل از تیم خوب اسپند در این بازی مطمئناً پیروز می شویم، انجام آن به هر حال و به هر شکلی البته عادلانه است. در شهر ما امتیاز بگذارید.

سرمربی تیم فوتبال خواکین گفت: سعی می کنیم با کسب این سه امتیاز مهم نیم فصل خوبی را شروع کنیم. اهمیت این بازی ما را مجبور می کند تا تمام گام های لازم را برای پیروزی برداریم و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد. تیم فوتبال.

وی در خصوص مشکل فولاد در خط حمله تصریح کرد: ما در خط حمله بیشترین تغییر را داشته ایم و درست است که در جلو مشکلات زیادی داشتیم اما خدا را شکر با جذب بازیکنان جدید انگیزه و رقابت جدیدی در خط حمله بین بازیکنان ایجاد می شود.

باید در مقابل پیکان مراقب باشیم

تارتار تاکید کرد: مقابل استقلال خوب کار کردیم، بالاخره استقلال امسال تیم خوب و رقابتی است، آن بازی مقابل استقلال ما را به آینده تیممان امیدوار کرد و امیدوارم بازیکنانم در زمین باشند، همینطور. انگیزه بازی با استقلال.” در نتیجه.

وی گفت: برای این بازی حامد نورمحمدی مدافع تیم ما محروم شد و خوشبختانه از بازی فردا محروم نشدیم.

سرمربی تیم فوتبال خواکون با بیان اینکه بعد از گذشت 17 هفته از لیگ، همه تیم ها همدیگر را به خوبی می شناسند، می افزاید: باید باشد.

وی در خصوص محرومیت عزیزی خادم نیز گفت: این موضوع در حوزه من نیست چرا که از جزئیات آن اطلاعی نداریم اما امیدوارم هر تصمیمی به نفع فوتبال ایران گرفته شود.

دکمه بازگشت به بالا