ورزش

جلوی پای ما سنگ‌اندازی می‌کنند/ شاید من هم جزو پروژه نابودی پرسپولیس باشم

جلوی پای ما سنگ‌اندازی می‌کنند/ شاید من هم جزو پروژه نابودی پرسپولیس باشم

به گزارش شفاف، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل آلومینیوم اراک و تحمل اولین باخت فصل گفت: به تیم آلومینیوم اراک تبریک می گویم. فکر می کنم او شایسته پیروزی بود. ما تیمی نبودیم که به تساوی رسیدیم. آنها بهتر از ما بازی کردند و بهتر جنگیدند و از موقعیت خود بهتر استفاده کردند. از این نظر همه ما شرمنده مردم هستیم. در نهایت خوب بازی نکردیم. کیفیت و نتایج خوبی نداشتیم. در مورد فناوری حرف زیادی برای گفتن نداریم. باید سعی کنیم خودمان را پیدا کنیم و بهبودی خوبی داشته باشیم و با یافتن نقاط ضعف سعی کنیم بهتر شویم. این کاری است که در روزهای آینده باید انجام دهیم. بازی سنگینی مقابل گل گهر داریم. باید از این بازی درس خوبی بگیریم. پارسال در همین شهر به آلومینیوم باختیم و از آن زمان تاکنون 6 برد متوالی داشته ایم. حالا باید مثل پارسال رفتار کنیم و بهتر باشیم و بیشتر تلاش کنیم.

وی درباره دلایل افت تیمش و مشکلات این تیم گفت: اتفاقات و تصمیماتی که در ماه های اخیر برای تیم گرفته شده کار را برای تیم سخت کرده است. ما بهانه یا استدلالی برای باخت نمی یابیم. من نمی خواهم دلایل را بررسی کنم. همه می دانند که پس از پنج قهرمانی، این تیم با فجایع زیادی روبرو خواهد شد و آنها نمی خواهند به موفقیت ادامه دهند. امیدوارم اشتباه کرده باشم شاید یکی از پروژه های شکست و نابودی پرسپولیس باشم. امیدوارم این اتفاق نیفتاده باشد و اشتباه کرده باشم. وقتی اتفاقات رخ داده را با تیم ترکیب می کنیم تنها یک دلیل دارد و آن جلوگیری از موفقیت تیم است. نمی‌خواهم زیاد حرف بزنم، چون بعضی‌ها بعد از باخت دنبال بهانه می‌گردند.

سرمربی پرسپولیس درباره گلزنی تیمش از سمت راست خط دفاعی و سقوط بازیکنانی مثل سیامک نعمتی گفت: نمی خواهم زیاد در مورد یک نفر صحبت کنم. ما باید در همه خطوط خوب باشیم. مسئله فقط دفاع درست نیست. هر چه بیشتر تمرین کنیم بهتر است. ما اینطوریم و بیشتر از این بازیکن نداریم. ما باید با این افراد ادامه دهیم. ما بازیکنان خوبی داریم. ما نمی خواهیم بگوییم فلان بازیکن ضعیف است. باید بیشتر تمرین کنیم و تمرکز کنیم. باید بیشتر به هم اعتماد کنیم.

گل محمدی درباره آینده آلومینیوم اراک درباره این بازی ها و نتایج آن می گوید: آلومینیوم اراک اگر در فضای باز باشد می تواند موفق باشد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص تاثیر حضور تماشاگران و عدم حضور آنها در مسابقات لیگ گفت: عدم حضور تماشاگران به ضرر تیم ما است. بازدیدکنندگان ما در تمام شهرها بیشترین تعداد را دارند. باید بهتر از این با کرونا مقابله می‌کردیم. تصمیماتی که گرفته شد نشان داد که اشتباهاتی صورت گرفته و می توانستیم بهتر عمل کنیم و حداقل از حضور هواداران استفاده کنیم. من فکر می کنم آقای رئیسیو در تلاش است تا واکسن را جهانی کند و مردم را به پذیرش آن وادار کند. امیدوارم کرونا به حداقل برسد و از هواداران استفاده کنیم.

دکمه بازگشت به بالا