عمومی

تحقیر خود و تطهیر دیگری، دو خصلت فرهنگی ما ایرانی‌ها

تحقیر خود و تطهیر دیگری، دو خصلت فرهنگی ما ایرانی‌ها

دو کلیپ از این فیلم که من را مجذوب خود کرد نوجوانی 15 ساله ایرانی بود که تا آنجا که می توانست با دقت وقایع را تحلیل می کرد و وقتی از او پرسید بیرجند کجاست گفت: نمی دانم: شاید در لرستان

و شوخی دیگری که اشاره کرد ، اگر شما (آمریکایی ها) نمی توانید آرا your خود را بشمارید و نتایج را اعلام کنید ، احمدی نژاد و سپاه این کار را یک شبه انجام می دهند!

در صحت اخبار ، خوب یا بد ، من در مورد خوب و بد برای هر یک از دو نامزد چیزی نمی گویم.

اما می توانم ببینم که برخی از افراد خواستار حمایت یا عذرخواهی زیادی از هر دو نامزد هستند که آشکارا یا به شوخی به طرف مخالفان داخلی خود متمایل می شوند تا بتوانند از این احساس برای حزب و حزب خود کلاه درست کنند. حتی کسانی که عاقلانه صحبت می کنند اغلب به مشکلات اشاره می کنند اما راه حل های عملی ارائه نمی دهند.

برخی می گویند سگ زرد برادر آن جک فروت است در حالیکه عده ای دیگر می گویند سگ زرد برادر آن جک فروت نیست و هرکسی هدف خود را دنبال می کند.

هر دو طرف از دولت خواسته اند تا زمانی که ما رئیس جمهور هستیم برای برداشتن مقاله اقدام کند. این احساسات باید هم دشمن را حساس کند و هم افراد درگیر را که باید به هر قیمتی خوب عمل کنند.

رئیس جمهور ما گفته است که تصمیم گیری در مورد اینکه چه کسی رئیس جمهور ایالات متحده می شود به ما بستگی ندارد و اگر آنها این شعار را مخفیانه و جدی اجرا کنند ، نباید شاهد این همه ناآرامی در افکار و اعمال خود باشیم.

بدون شک بسیاری از مردم منتظر نتایج انتخابات آمریکا بودند ، اما باید پرسید چه کسی این ایده را ایجاد یا تقویت کرده است؟ چه کسی اکنون سکه و طلا ارزان می کند؟ چی شد؟ چگونه و از کجا چیزهای دیگری را پشت سر می گذاریم و وعده می دهیم؟ و خدای ناکرده منع نکنید ، و البته چرا آنها کشور را با افزایش قیمت ها به این روز سوق داده اند ، باز هم بسیاری معتقدند که علت اصلی این افزایش منع نیست!

البته برای روشن شدن وضعیت ایالات متحده به تجزیه و تحلیل نیاز بود ، اما بهترین خبر برای بیان حقیقت وجود داشت. کلیپ های فیلم (کلیپ ها) و حتی اخباری که در طول رادیو و تلویزیون رد و بدل می شد بسیار چشمگیر بود. با این حال ثابت شده است که نه تنها دولت ، بلکه دولت نیز با هماهنگی مردم یا شاید افرادی که این پرونده را برنامه ریزی کرده اند ، اصرار داشتند که اتفاق بسیار مهمی برای ما رخ داده است.

اما آنچه می خواهم در این سر و صدا بگویم این است که این نظر دارای لایه ها و لایه های پنهان است و آن این است که ما خودمان را کوچک می بینیم و دیگری را یک اشتباه بزرگ می دانیم و این روش خوبی نیست. .

در بسیاری از موارد شنیده اید که وقتی مشکلی در ایالات متحده یا غرب پیش می آید ، جمله ناگفته دیگری هنوز می گوید: “ما خودمان هستیم …” و بحث با این جمله پایان می یابد. اما اگر کشوری ضعیف تر از خودش باشد ، ما با آن همدردی خواهیم کرد. اگرچه منطقی است که تصور کنیم در ایالات متحده آمریکا ، تمام مزایا و معایب باید صادقانه مورد بحث قرار گیرد و اگر ما در مورد ایران صحبت می کنیم ، باید در مورد همه خوبها و بدها صحبت کنیم و اگر در مورد مقایسه صحبت می کنیم ، باید منصفانه قضاوت کنیم. . یکی از ویژگی های عمدی بودن این است که با مردم عادی چنین عجله ای رفتار کنیم.

شما دیده اید که اگر بین یک بزرگسال و کودک اختلاف ، درگیری با یک مرد عادی ، یک مرد حریص با یک ظرف غذا ، یک مرد پولدار با یک مرد فقیر ، یک کشور قدرتمند با یک کشور ضعیف وجود دارد ، بسیاری از ما معمولاً حق داریم که به طرف قوی بدهیم ، چرا؟ زیرا او دارای نقاط قوت و امکاناتی است و به دلیل اینکه ما در خود ضعف می بینیم ، یا توانایی رویارویی با او را نداریم یا عذرخواهی می کنیم و از بیان حقیقت می ترسیم. به ناچار او را پاکسازی می کنیم و توهین های خود را می پوشانیم.

در بسیاری از جاها ، وقتی می گوییم بخشش از فضایل اخلاقی و منشی بزرگ انسانی بیشتر است ، منظور ما توانایی مالی ، ابزاری و مدیریتی او نیست و با خود می گوییم: او ابزار و اسلحه داشت و می توانست آنها را به جای دیگری بیاورد و نیاورد. لطفا پدر!

البته تناقضات مثبت و منفی زیادی بین دو نامزد در ایالات متحده وجود دارد و می توان از این انتخابات درسهای زیادی گرفت اما درست است که ما خود را وقف یکی از آنها می کنیم نوعی توهین است و برعکس ، آنها همه این سوابق را دارند. ما تقدیس کرده ایم.

طولی نمی کشد که همه اینها را فراموش می کنیم و آقای بایدن یا ترامپ نرم می شوند و قهرمان می شوند و همه خوبی ها متعلق به آنهاست و ما فراموش می کنیم آنچه در این مدت با ما کردند!

اگر بایدن بخواهد به بورژوازی برگردد ، ما فرش قرمز را برای او پهن خواهیم کرد و تمام پیشینه او را فراموش خواهیم کرد و از این موضوع غافل خواهیم بود که سیاست آمریکا در قبال ایران تغییرناپذیر است و دموکرات ها بسیار خطرناک تر از جمهوریخواهان هستند! آنها در میان افراد شیطانی مانند اوباما ، کری و کلینتون و امثال اینها هستند.

این بدان معنا نیست که ما نباید انعطاف پذیری داشته باشیم ، اما بحث این است که نباید خود را فراموش کنیم و تحقیر کنیم و کرامت انسانی خود را با قیمت پایین بفروشیم و دستاوردهای خود را هدر ندهیم ، استراتژی داشته باشیم و زندگی خود را برنامه ریزی کنیم باید. بیایید بدون اتکا به آنها فرمولی ایجاد کنیم و اگر به نظر می رسد یک گشودگی منطقی است آن را به پایتخت اضافه کنیم.

بگذارید تصدیق کنیم که هویت ما و ما مشخص است و نباید موقعیت خود را نسبت به باد جهانی تغییر دهیم. تعارضات درونی ما را با تعارضات خارجی ارتباط ندهید ، آنها را شناسایی نکنید ، اتحاد خود را حفظ کنید و به یکدیگر دروغ نگویید ، گره نزنید. بگذارید ظاهر و فضای داخلی ما یکسان باشد. بیایید با جهان ارتباط برقرار کنیم ، اما با وقار و مراقب توطئه ها باشیم و ایمان بیاوریم: خداوند متعال قدرت دیگری ندارد.

دکمه بازگشت به بالا