ورزش

به دنبال کت‌وشلوار نیستم! – دنیای 77

به دنبال کت‌وشلوار نیستم! - دنیای 77

به گزارش خبرگزاری دنیای 77; یحیی بهاری پس از شکست 90 ارومیه مقابل استقلال در ضربات پنالتی می گوید: به رسانه ها خسته نباشید می گویم. آنها مانند قربانیان تیم ما عمل می کنند و فعالیت های آنها دیده نمی شود. من به آنها می گویم کلاس مریزاد.

وی افزود: ابتدا این برد را به تیم خوب استقلال تبریک می گویم. انشاالله موفق خواهند شد. درست است که حزب ما ضعیف است و از نظر مالی قابل مقایسه نیست، اما قول دادیم که حریف آسان استقلال نباشیم. امروز به بچه های ارومیه 90 برای بچه های 17-18 ساله و دفاع از شرف و شور فوتبال آذربایجان در ورزشگاه بزرگ آزادی مقابل تیم میلیونی استقلال افتخار می کنم. من به این افتخار می کنم. بازی واقعا سختی بود. می توانستیم بدون تجربه کم برنده این مسابقه باشیم.

بهاری می گوید: نیمه اول عادی بود. چون بچه های ما با محیط ورزشگاه آزادی آشنا نبودند. برنامه ریزی کرده بودیم که اگر در نیمه اول فشار و فشار برداشته شود، در نیمه دوم روند به نفع ما باشد. در نیمه دوم سیستم را تغییر دادیم و توانستیم به گل اول بازی برسیم. نکته ای که برای ما خوشایند بود. تا 6 دقیقه بعد از گل اول بازی مقابل استقلال را کنترل کردیم. با این حال در این دقیقه فشار ایجاد می کنند و به گل های مساوی می رسند.

این مربی 90 ساله گفت: به هر حال باز هم به استقلالی ها تبریک می گویم. یک تیم خوب 90 ارومیه ای در این یکی دو سال واقعاً شکنجه شدند. من واقعاً دلم شکسته است که ما این همه کار اخلاقی در باشگاه انجام داده ایم. در سال 90 این باشگاه را به عنوان مدرسه فوتبال تاسیس کردیم. دیدن همه اینها خوب است. از دیروز عده ای به این فکر می کنند که بهاری مدیرعامل است یا مربی، مشکل فوتبال ایران حل شده است؟ آیا چنین چیزی در ساختار سازمان لیگ امکان پذیر است؟

وی افزود: بازی ای است که با آبروی یک تیم شهرستانی انجام می شود. وقتی سوال می پرسیم باید خودمان را بفهمیم. طبق کارت صادر شده از اول فصل مربی بودم. من هم افتخار می کنم. در این زمینه نیاز بود. من نه دنبال سوئیت هستم و نه برای پرستیژ مدیریتی، دنبال خدمات هستم. از دیروز، تمرکز تیم ما روی این چیزها و این چیزها بوده است. انتظار ما این است که بیایند و فوتبال بچه های ما را ببینند. به همین دلیل غم انگیز است، اما مهم نیست. تلاش می کنیم امسال به لیگ یک برگردیم و در نتیجه به لیگ برتر برسیم تا در کنار تراکتورسازی آذربایجان تراکتور 2 بسازیم و نوید روز بهتری را برای فوتبال آذربایجان بدهیم.

بیشتر بخوانید: عشق رونالدو به خدمتکار میلیونر

253 251

دکمه بازگشت به بالا