ورزش

برگزاری دومین مرحله انتخابی تیم ملی کاراته بانوان در ۲۱ بهمن

برگزاری دومین مرحله انتخابی تیم ملی کاراته بانوان در ۲۱ بهمن

دومین دوره مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان بین نفرات سوم مشترک و کاراته کای منتخب کادرفنی 21 بهمن ماه برگزار می شود.

به گزارش دنیای 77، فرخاناز ارباب سرمربی تیم ملی بانوان در این خصوص گفت: به محض پایان مسابقات قهرمانی کشور (اولین دوره انتخابی تیم ملی) در هر وزن پنج کاراته کا معرفی شدند. این شامل نفر اول، دوم، سوم کاراته کا و یک ورزشکار منتخب کادرفنی تیم ملی است.

وی افزود: دومین دوره مسابقات انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، بازی های کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی هانگژو 21 بهمن ماه بین تیم مشترک سوم و کاراته کایی منتخب کادرفنی (در مجموع 3 ورزشکار) برگزار می شود. در نهایت یک کاراته کا به مرحله بعدی انتخابات راه می یابد.

ارباب گفت: در سومین دوره انتخابات بانوان در هر وزن چهار کاراته کا حضور خواهند داشت. این نفرات شامل تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا 2021، نفرات اول و دوم مسابقات قهرمانی کشور و کاراته کای منتخب دور دوم خواهند بود. طبق برنامه در روزهای ششم، سیزدهم و هجدهم اسفند به مدت سه هفته مبارزه خواهند کرد تا در نهایت در هر سه وزن کاراته به عضویت تیم ملی درآید.

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده اولین اردوی تیم ملی بانوان از 19 تا 20 اسفندماه در تهران برگزار می شود تا ورزشکاران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده شوند. بار اول.” اتفاقات مهم در کاراته ایران. بازی های کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی هانگزو از دیگر مسابقاتی است که اعضای آن از بین کاراته کاهای حاضر در اردوی تیم ملی انتخاب می شوند.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا