عمومی

آپدیت جدید iOS 14.6 اپل منتشر شد

اپل نسخه عمومی iOS 14.6 را برای کاربران خود منتشر کرد.این به‌روزرسانی در شرایطی به دست کاربران می‌رسد که اپل کم‌کم برای معرفی iOS 15 آماده می‌شود. آپدیت iOS 14.6 شامل تغییرات تازه‌ای در زمینه اپل کارت، پادکست، ایرتگ و Find My است.

آپدیت iOS 14.6

آپدیت iOS 14.6 در تاریخ 1400/03/04 و با پشتیبانی از اشتراک Apple Card Family و Podcasts، همچنین رفع باگ ها منتشر شد!

iOS 14.6 اپل به همراه چند ویژگی جالب جدید به تازگی وارد بازار شده است. اما آخرین به روزرسانی آیفون همچنین 43 آسیب پذیری امنیتی را برطرف کرده است که برخی از آنها بسیار جدی هستند.

شان رایت ، مسئول امنیت برنامه SME در Immersive Labs ، می گوید: دو نقص اجرای کد از راه دور در WebKit می تواند با سایر موارد مانند مشکلات اجرای دلخواه هسته در iOS 14.6 برطرف شود تا به سطح هسته دسترسی پیدا کند. او می گوید: “این تقریباً بد است.”

پادکست

یکی از مهم‌ترین مواردی که به iOS 14.6 اضافه شده، سیستم حق اشتراک پادکست‌هاست. در این به‌روزرسانی کاربران امکان ثبت اشتراک برای کانال‌ها یا برنامه‌های خاص را پیدا می‌کنند. کاربران می‌توانند از طریق تنظیمات اپل آیدی چگونگی پرداخت حق اشتراک را مدیریت کنند. به‌علاوه، این امکان فراهم شده تا کاربران بتوانند به صورت آزمایشی به برخی قسمت‌های پادکست‌ها دسترسی داشته باشند.

ایرتگ و Find My

در این نسخه اگر ایرتگ خود را گم کنید، حالت Lost Mode به شما اجازه می‌دهد به جای شماره تلفن آدرس ایمیل خود را به دستگاه اضافه کنید.

Shazam

شزم در iOS 14.6 به شکل App Clip درآمده و از این طریق اطلاعات آهنگ‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای دسترسی به این سرویس همچنان می‌توانید از کنترل سنتر اقدام کنید، ولی حالا دیگر نیازی به مراجعه به سایت‌ها ندارید و به‌طور مستقیم از طریق App Clip اطلاعات آهنگ را خواهید دید.

اپل موزیک

سرویس اپل موزیک Lossless در ماه ژوئن راه‌اندازی می‌شود ولی برای دسترسی به این سرویس و البته قابلیت‌های دالبی اتموس و صدای فضایی باید iOS 14.6 را نصب کنید.

منبع : https://www.nelectronic.ir

دکمه بازگشت به بالا