استانی

آغاز مرحله سوم رزمایش همدلی و مواسات در زنجان

آغاز مرحله سوم رزمایش همدلی و مواسات در زنجان

دنیای 77 / جانجان فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از توزیع 15 هزار بسته معیشت در فاز سوم رزمایش امداد استان خبر داد.

سردار جهانبخش کرمی صبح امروز (26 ژوئن) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از زمان شیوع تاج در استان ، سپاه انصارالمهدی (عج) استان جانجان با تمام توان و تجهیزات خود و با همکاری و هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی وارد میدان شده است. وی معابر و مناطق شلوغ را ضد عفونی می کند ، زندگی می کند ، بسته های بهداشتی را توزیع می کند ، آشپزی می کند و غذاهای گرم را به نیازمندان توزیع می کند.

وی با اشاره به اقداماتی که شرکتهای استان برای انجام دستورات ولی فقیه انقلاب در برنامه “امداد ، دلسوزی و وفاداری” انجام داده اند ، خاطرنشان کرد: سپاه انصارالمهدی (ع) با همکاری پایگاه مقاومت بسیج ، به دنبال دستور مقام معظم رهبری به سمت نیمه شعبان. وی بانک اطلاعاتی از خانواده های آلوده به ویروس بدخیم را تهیه کرد که از طرف سازمان هایی مانند کمیته امداد و بهزیستی مورد حمایت و پوشش قرار نگرفت.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: تعداد 655 هزار و 494 بسته در ابتدای ماه مبارک رمضان و سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) در مراحل اول و دوم رزمایش امداد ساخته شده است. توزیع شده به نیازمندان ، اضافه کرد: هزینه هر بسته معیشت از 300 تا 400 هزار تومان بود.

کرمی از توزیع 15 هزار بسته معیشت در فاز سوم رزمایش امداد در روز چهارشنبه 26 خرداد خبر داد و یادآور شد: این رزمایش از 3 تا 5 بعدازظهر در سالن 9 دی سپاه پاسداران درجانجان برگزار می شود.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به پخت و پز و توزیع غذای گرم توسط بسیجیان در پایگاه های مقاومت بسیج در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان ، 68 هزار و 331 دستگاه پرس غذای گرم در بین نیازمندان استان توزیع و غنی سازی سفره افطار شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا