ورزش

محمدی: باید شان و اقتدار سرمربی در چرخه انتخابی دیده شود/ اتفاقات قبل لندن تکرار نشود

محمدی: باید شان و اقتدار سرمربی در چرخه انتخابی دیده شود/ اتفاقات قبل لندن تکرار نشود

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با تأکید بر اینکه باید جایگاه و اقتدار مربیان تیم ملی در چرخه تیم ملی مورد توجه قرار گیرد ، تاکید کرد: در سال المپیک نباید محاکمه و خطایی داشته باشیم.

به گزارش دنیای 77 ، غلامرضا محمدی در پاسخ به مباحث و حواشی ایجاد شده پیرامون چرخه انتخاب ملی کشتی ، گفت: همه ما نگران وضعیت مبارزه هستیم و باید در کنار هم موفق شویم.

وی گفت: “اختلاف نظر در بعضی موارد اجتناب ناپذیر است و ما با جزئیات کار مخالفیم ، اما امیدوارم که همه این تلاش ها و جلسات در میادین بزرگ موفقیت آمیز باشند.”

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با ابراز خشم از دیدار انتخاباتی با رئیس فدراسیون کشتی گفت: “من نظر خود را ابراز کردم و وظیفه دارم در قبال مردم مسئولیت داشته باشم.” من شخصاً به انتخاب این تیم اعتقاد دارم ، اما ما با جزئیات موافق نیستیم. به نظر من ، یک چرخه باید توسعه یابد ، تا زمانی که اجرایی باشد ، نه خود تأثیرگذار.

وی افزود: نباید در سال المپیک اشتباه کنیم. در آخرین جلسه با احترام با همه عزیزان صحبت کردم و احساس کردم که تمام حرف هایم را گفته ام ، جلسه تمام شد و من ترک کردم. من عصبانی نیستم و آشتی نکردم ، یا من می مانم و کار می کنم یا می روم ، آنچه در لندن رخ داد نباید تکرار شود.

محمد در پایان گفت: من با وجود خود در خدمت کشتی هستم و تا حد امکان کارآمد خواهم بود. دبیر ، سوریان ، کاوه ، جیدی ، رضایی و غیره با کشتی همدل هستند. ما باید با هم به قایق کمک کنیم اما باید در این چرخه شاهد عزت و اقتدار سرمربی باشیم. در مورد من و کادر فنی هم همینطور است. با تمام ستارگانم به نظر همه دوستان و کارشناسانم احترام می گذارم و امیدوارم هر چیزی به نفع کشتی اتفاق بیفتد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا