حوادث و رویداد

شلاق 2 نفر در ملاء عام در خراسان رضوی

OFWNEWS: شلاق 2 نفر در ملاء عام در خراسان رضوی

دادستان عمومی و انقلاب گلبهار گفت: جرم ضرب و شتم دو سارق خشن برای جلوگیری از وقوع جرم در ملا public عام در گلبهار انجام شد.

خلیل الله برزنونی افزود: صبح امروز پس از دو پرونده قضایی تمام عیار و در پاسخ به تقاضای عمومی برای مبارزه قاطع با دادگستری برای جلوگیری از وقوع برخی جنایات ، مجازات دو موتورسوار محكوم در گلبهار به صورت علنی اجرا شد.

وی ادامه داد: دو سارق با پوشاندن صورت خود و استفاده از تاریکی شب ، از خیابانی خلوت عبور کرده ، به دو زن نزدیک شده و سعی کردند یکی از کیف های آنها را بدزدند و پس از مقاومت ، اقدام کردند. با خشونت یک موتورسیکلت از روی یکی از پاهای آنها فرار کرد و بدون جیغ هر دو زن کیف دستی را دزدیدند و متواری شدند.

دادستان عمومی و انقلاب گلبهار گفت: وضع چنین مجازاتی برای عموم مردم با هدف جلوگیری از تکرار جرایم مشابه است و به هیچ فرد یا گروهی اجازه نمی دهیم قانون و نظم شهر را نقض کند. زندگی و زندگی شهروندان را به خطر بیندازید.

شهر جدید گلبهار که برای جمعیت 200 هزار نفری ساخته شده و می تواند با 40000 هکتار وسعت به 400000 نفر برسد ، در 35 کیلومتری شمال غربی مشهد در امتداد جاده مشهد- چناران واقع شده است.

دکمه بازگشت به بالا