ورزش

سیدجلال: قهرمان هفته سی‌ام مشخص خواهد شد

سیدجلال: قهرمان هفته سی‌ام مشخص خواهد شد

سید جلال حسینی در مورد دیدار برابر سایپا و برتری تیمش در این اختلاف می گوید: “این بازی سختی بود.” در نیم فصل دوم هیچ بازی آسانی وجود ندارد. سایپا یکی از جوانترین تیم ها بود ، جنگجویان هم خوب بازی کردند. ما توانستیم بازی را به خوبی کنترل کنیم و در پایان پیروز شویم.

مدافع پرسپولیس در مورد گلزنی برای چهارمین بازی فصل گفت: “گلزنی برای من یا هیچ یک از بازیکنان ما مهم نیست. ما هدف یک تیم را دنبال می کنیم و در پایان تیم نتایج لازم را کسب می کند. هیچ کس به آمارهای فردی فکر نمی کند ، و اولویت. ما در این بازی از روی ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم و این یکی از بهترین راههاست.

کاپیتان پرسپولیس در مورد شانس این تیم برای قهرمانی مجدد در جام و کسب عنوان پنجم عنوان قهرمانی گفت: صحبت از قهرمانی خیلی زود است. حتی پیشروی هفته بیست و نهم نیز اهمیتی ندارد و مهم در پایان هفته سی ام اتفاق می افتد. ما تیم بی تجربه ای نیستیم که اکنون به بالای جدول آمده و با تعجب تمرکز خود را از دست بدهیم. ما باید این روند را حفظ کنیم و در نهایت به هدف اصلی که طرفداران انتظار دارند برسیم. همانطور که گفتم بازی ها بسیار دشوار است و هیچ تیمی را نمی توان بازنده دانست. ما در آینده بازی های سختی با سوپرجام ، جام حذفی ، لیگ برتر و آسیا خواهیم داشت که مشکلات را برای ما دشوار خواهد کرد. صحبت در مورد قهرمانی در پایان هفته شانزدهم خیانتی است که ما را از مسیر خارج می کند و به هیچ وجه تمرکز خود را از دست نمی دهیم.

سید جلال در مورد مشکلات مالی تیم و درصد پایینی که گرفتند گفت: مشکلات مالی نیز وجود دارد و البته آنچه ما را امیدوار می کند این است که مدیران باشگاه در تلاشند مشکلات را برطرف کنند. همه دارند تلاش می کنند. آقای سمیعی و صدری هر دو در تلاشند تا سرمایه های تیم را جمع کنند.

مدافع سرخ پوشان که در مورد روند انتقال باشگاه و موانعی که در عدم جذب مدافع با آن روبرو است ، گفت: “خوب ، همه بازیکنان با تیم های خود قرارداد دارند و جذب آنها بسیار دشوار خواهد بود.” اکنون مهدی ترابی به تیم برگشته است زیرا از قطر آمده و بازیکن آزاد بود وگرنه جذب بازیکن تأثیرگذار بسیار دشوار است. ما سخت کار می کنیم تا تیم قدرتمندتر شود. ما یک نیم فصل سخت را پشت سر گذاشتیم و اشتباهات زیادی داشتیم. بازیکن دفاعی کم داشتیم و از حمله عیسی الکاتی محروم شدیم. وحید امیری و عالیشاه در پست های غیر تخصصی کار کرده اند و شرایط بسیار دشوار است که بازیکنان و تیم های جدید به ندرت به توافق برسند.

طبق ادعاهای شایان مصلح و سوشا مکانی در مورد بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس و پرونده ، وی گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم. من به عنوان یک بازیکن تیم ، تمرکزم روی تمرینات و بازی ها است و در آن قسمت ، مدیران تیم باید بهترین تصمیمات را بگیرند ، و شرایط را برای هواداران ایجاد کنند تا به نتایج مطلوب برسند.

سید جلال در مورد بازی هفته آینده این تیم مقابل نفت در مقابل آباد می گوید: نفت آباد نشان می دهد در نیم فصل اول تیم چقدر خوب است. آبادان همیشه بازیکن خوبی بوده و در این فصل آنها بازیکن قابل احترامی در این تیم هستند. ما باید شرایط خوب این بازی را دنبال کنیم و در پایان نتیجه را پیدا کنیم. همانطور که گفتم کار سخت است و حریف در خانه نشسته و به دنبال نتیجه است و ما باید با تمرکز و حداکثر قدرت در این بازی حاضر شویم.

251251

دکمه بازگشت به بالا