استانی

نمایشگاه قرآن مشهد سال آینده هم به صورت غیرمتمرکز برگزار خواهد شد

نمایشگاه قرآن مشهد سال آینده هم به صورت غیرمتمرکز برگزار خواهد شد

دنیای 77/ خراسان رجوی مدیر اجرایی پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد گفت: با توجه به رضایت عمومی از نمایشگاه امسال، نمایشگاه قرآن مشهد در سال آینده نیز به صورت غیر متمرکز برگزار می شود.

حجت الاسلام حجت مجیدی در گفت وگو با دنیای 77، با اشاره به نقاط قوت و ضعف پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد، اظهار کرد: برپایی نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد در سال 1380 برگزار می شود. آسیب شناسی این دوره از نمایشگاه قرآن و عترت در مشهد مطرح می شود.

وی افزود: همه حاضران در جلسه معتقد بودند که نمایشگاه امسال به صورت عمومی برگزار شد، مردم راضی بودند و خوشبختانه از تعامل و همکاری غرفه داران راضی بودند. چند نکته را به عنوان نقاط ضعفی که مورد آزمایش قرار گرفت، بیان کردند.

مدیر اجرایی پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد با اشاره به ضعف های ذکر شده در این نشست گفت: انتظار در صورت امکان برگزاری این نمایشگاه در سال های آینده، باید از 6 ماه قبل برنامه ریزی و بررسی جزئیات نمایشگاه انجام شود تا بتوانیم نقاط ضعف موجود را برطرف کرده و نمایشگاه را در سال آینده مدیریت کنیم. .

مجیدی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از نقاط ضعف مطرح شده در جلسه این بود که متأسفانه در این مدت از نمایشگاه چند نفر مسئول حوزه نمایشگاه بودند که هر کدام مسئول حوزه جشن و مدیر قرآن بودند. یکی از همکاران ما در شهرداری هم مدیر اجرایی حوزه بود. شرکت کنندگان در جلسه خواستار این شدند که در سال های آینده فقط یک مدیر حوزه وجود داشته باشد تا برنامه ها بهتر یکپارچه شود و هماهنگی بهتری داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بازخوردی که از سیزده نفر در مشهد گرفته ایم، تاکید می کنیم در سال های آینده نمایشگاه قرآن و عترت را در مشهد به صورت پراکنده و غیرمتمرکز اما با کیفیت بهتر و بیشتر برگزار کنیم.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا